Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Sapientia EMTE (további intézmény) további (nem nevesített)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Közlemények
2021
adattárból, 2024. V. 29.
Erika-Mária Tódor: Language Use during Romanian Classes in Bilingual Settings, ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE PHILOLOGICA 13: (2) pp. 1-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. V. 29.
Erika-Mária Tódor, Enikő Tankó: Elements of Humour in the Classroom, ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE PHILOLOGICA 12: (2) pp. 51-67. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. V. 29.
Tódor Erika-Mária: Predarea-învăţarea limbii române ca limbă nematernă : o alternativă a lingvisticii aplicate, Scientia Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: román
Tódor Erika-Mária: Nyelvi alapkészségek kialakítása a romániai magyar tannyelvű iskolákban, MAGYAR NYELVŐR 143: (2) pp. 173-183. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2024. V. 29.
Laihonen Petteri, Tódor Erika Mária: The changing schoolscape in a Szekler village in Romania: signs of diversity in rehungarization, INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUAL EDUCATION AND BILINGUALISM 20: (3) pp. 362-379. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2024. V. 29.
Tódor Erika-Mária, Dégi Zsuzsanna: Language Attitudes, Language Learning Experiences and Individual Strategies What Does School Offer and What Does It Lack?, ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE PHILOLOGICA 8: (2) pp. 123-137. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 24 nyelv: angol URL
2009
adattárból, 2024. V. 29.
Tódor Erika Mária: Experiences of Meaning and the Multilingual Existence, ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA 2: (4) pp. 39-50. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2009
adattárból, 2024. V. 29.
Tódor Erika Mária: Többnyelvű lét, tanulási motivációk, tudás alapú társadalom, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 4: pp. 72-83. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2005
adattárból, 2024. V. 29.
Tódor Erika Mária: Şcoala şi alteritatea lingvistică. Contribuţie la pedagogia limbii române ca limbă ne-maternă, Casa Cartii de Stiinta dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: román
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).