Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 30. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 30. |
Berács József: Piacorientáció és a társadalmi ügyekkel kapcsolatos empátia, In: Szűcs, Krisztián; Csapó, János; Jakopánecz, Eszter (szerk.) Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (2023) pp. 27-30. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2023
adattárból, 2024. I. 30. |
Berács József: Piaci fundamentalizmus és marketing, In: Benczes, István; Szunomár, Ágnes (szerk.) Változó világ, Akadémiai Kiadó (2023) pp. 164-182. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2023
adattárból, 2024. I. 30. |
József Berács: Student Mobility of Hungary from International Perspectives, In: Sharma, Amit; Shengjiang, Shan; Heidrich, Balázs; Neszmélyi, György Iván (szerk.) BRI and Internationalization of Higher Education, Bloomsbury Publishing (2023) pp. 228-259. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2022
adattárból, 2024. I. 30. |
Nagy Gábor, Bilgin-Wührer Zeynep, Akrout Houcine, Lioliou Eleni, Hofer Katharina Maria, Berács József: Achieving high international market performance via simple vs complex configuration of international managerial network ties: A set theoretic approach across two countries, JOURNAL OF SMALL BUSINESS MANAGEMENT Early Access dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 30. |
Berács József, Nagy Gábor: Managerial antecedent factors of export market-oriented organizations and their performance consequences, VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (11) pp. 2-15. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2000
adattárból, 2024. I. 30. |
John Fahy, Graham Hooley, Tony Cox, Jozsef Beracs, Krzysztof Fonfara, Boris Snoj: The development and impact of marketing capabilities in Central Europe, JOURNAL OF INTERNATIONAL BUSINESS STUDIES 31: (1) pp. 63-81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 285 nyelv: angol URL |
2000
adattárból, 2024. I. 30. |
Hooley G, Cox T, Fahy J, Shipley D, Beracs J, Fonfara K, Snoj B: Market orientation in the transition economies of Central Europe, JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 50: (3) pp. 273-285. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 262 nyelv: angol URL |
1999
adattárból, 2024. I. 30. |
Cox T, Hooley G., Berács József, Fonfara K., Snoj B., Fahy J: Marketing Capabilities and Firm Performance: A Hierarchial Model, JOURNAL OF MARKET-FOCUSED MANAGEMENT 4: (3) pp. 259-278. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 177 nyelv: angol URL |
1998
adattárból, 2024. I. 30. |
Bauer András, Berács József: Marketing, Aula Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 149 nyelv: magyar
|
1990
adattárból, 2024. I. 30. |
Berács József, Heslop Louise A., Papadopoulos Nicolas: National stereotypes and product evaluations in a socialist country, INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 7: (1) pp. 32-47. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 215 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 1089 |
|
|