|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. X. 28. Közlemények |
2019
adattárból, 2019. X. 28. |
Böddi Zsófia, Serfőző Mónika, F. Lassú Zsuzsa, Kerekes Valéria: Integration-related Experience and Preparedness from the Aspect of Hungarian Preschool Teacher Candidates, INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION Vol. 11: (Issue. 1.) pp. 80-91. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2019. X. 28. |
Serfőző Mónika, Böddi Zsófia: A „hópehely” és a „varázsló” - kisgyermeknevelő-, óvodapedagógus- és tanítójelöltek szerepértelmezés, In: Endrődy-Nagy, Orsolya; Fehérvári, Anikó (szerk.) Innováció, kutatás, pedagógusok, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2018) pp. 281-298. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2019. X. 28. |
Serfőző Mónika: Az iskola mint szervezet, In: N, Kollár Katalin; Szabó, Éva (szerk.) Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 3., (2017) pp. 455-487. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2019. X. 28. |
Serfőző Mónika, Böddi Zsófia: Óvodapedagógus hallgatók élményei és vélekedései a sajátos nevelési igényről, In: Pálfi, Sándor; Vargáné, Nagy Anikó (szerk.) Kora gyermekkori nevelés szakmai megújításának útjai, lehetőségei 1., Debreceni Egyetemi Kiadó (2017) pp. 45-59. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2019. X. 28. |
Angéla Bajzáth, Mónika Serfőző: Learner centred curriculum design and redesign in initial teacher training, In: Renata, Jukic; Katarina, Bogatic; Senka, Gazibara; Sara, Pejakovic; Sanja, Sime; Anikó, Nagy Varga; Verity, Cambell-Bar (szerk.) Conference Proceedings Book (professional papers), Filozofski Fakultet Osijek (2016) pp. 11-17. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2006
adattárból, 2019. X. 28. |
Hunyady Györgyné, M Nádasi Mária, Serfőző Mónika: "Fekete pedagógia", Argumentum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 32 nyelv: magyar
|
2005
adattárból, 2019. X. 28. |
Serfőző Mónika: Az iskolák szervezeti kultúrája, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 15: (10) pp. 70-83. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2005
adattárból, 2019. X. 28. |
Serfőző Mónika: Az iskola mint szervezet a pedagógusok véleményének tükrében, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 60: (1-2) pp. 249-265. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2003
adattárból, 2019. X. 28. |
Serfőző Mónika, Biró Balázs: Szervezetek és kultúra, In: Hunyady, György; Székely, Mózes (szerk.) Gazdaságpszichológia, Osiris Kiadó (2003) pp. 481-541. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2002
adattárból, 2019. X. 28. |
Serfőző Mónika: A szervezeti kultúra fogalmának, modelljeinek értelmezése az óvodában, iskolában, In: Mészáros, Aranka (szerk.) Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága, ELTE Eötvös Kiadó (2002) pp. 495-525. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 50 |
|
|
|
|
|