Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 13. Közlemények |
2020
adattárból, 2020. VI. 15. |
Mohammed Saif Husam, Kinyó László: The Role of Constructivism in The Enhancement of Social Studies Education, Journal of Critical Reviews 7: (07) pp. 249-256. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2020. VI. 15. |
Benő Csapó, József Balázs Fejes, László Kinyó, Edit Tóth: Educational achievement in social and international contexts, In: Tóth, István György (szerk.) Hungarian Social Report 2019, Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt. (2019) pp. 217-236. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2020. VI. 15. |
Kinyó László, Dancs Katinka: Elementary school teachers' belief and classroom practices related to teaching cultural universals, In: CiCea, Association (szerk.) Europe at a Crossroads: Rights, Values and Identity, (2019) p. 25. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. VI. 15. |
Huszka Noémi, Kinyó László: A tanító és a tanuló közötti kapcsolat vizsgálatának lehetőségei kisiskolás korban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (12) pp. 3-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2020. VI. 15. |
Kinyó László, Dancs Katinka: How do children perceive their peers? Commonalities of external and internal features perceived of other children in the responses of 10-11-year-old pupils, In: 20th Annual Children’s Identity and Citizenship European Association and 2nd Joint CitizED Association Conference. Citizenship & Identity in a ‘Post-Truth’ World, (2018) p. 48. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2020. VI. 15. |
Kinyó László: Az egyetemes társadalmi-kulturális jelenségek (humán univerzálék) tanításában rejlő lehetőségek az iskola bevezető és kezdő szakaszában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (7) pp. 64-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2020. VI. 15. |
Kinyó László, Bús Enikő: Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó háttéradatokkal 9-12 éves diákok körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (4) pp. 31-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2020. VI. 15. |
Kinyó László, Dancs Katinka: 7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatfelvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (2) pp. 93-113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2020. VI. 15. |
Kinyó László: A társadalmi és állampolgári ismeretek online vizsgálata, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 97-122. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2020. VI. 15. |
Dancs Katinka, Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (4) pp. 363-382. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 13 |
|
|