Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 10. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. V. 28. |
Anikó Sándor, Csilla Cserti-Szauer, András Futár, Jan Walmsley: Including the voices of persons with intellectual disabilities in academia, In: Stephen, Meyers; Megan, McCloskey; Gabor, Petri (szerk.) The Routledge International Handbook of Disability Human Rights Hierarchies, Routledge of Taylor and Francis Group (2024) pp. 382-397. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. V. 28. |
Sándor Anikó, Szauer Csilla, Katona Vanda: The Role of Participatory Instructors in Hungarian Higher Education, IINTERNATIONAL JOURNAL OF DISABILITY AND SOCIAL JUSTICE 3: (1) pp. 60-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. V. 28. |
Sándor Anikó: Participatory Innovation and Diverse Users Results of a Targeted Literature Review, FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM pp. 35-51.. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. V. 28. |
Cserti-Szauer Csilla, Sándor Anikó, Katona Vanda, Könczei György: Social Innovation in Higher Education from a Disability Studies Perspective, In: Carmen, Păunescu; Katri-Liis, Lepik; Nicholas, Spencer (szerk.) Social Innovation in Higher Education, Springer Netherlands (2022) pp. 273-293. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2024. V. 28. |
Cserti-Szauer Csilla, Bányai Borbála, Katona Vanda, Sándor Anikó: Narratives of Struggle. Lifelong Guidance and Future Planning Alternatives for People with Disabilities in Hungary, FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM 2020: (2) pp. 59-75. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. V. 28. |
György Könczei, Anikó Sándor: Spirituality and disability, In: Zsolnai, László; Flanagan, Bernadette (szerk.) The Routledge international handbook of spirituality in society and the professions, Routledge (2019) p. 158. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2024. V. 28. |
Könczei György, Hernádi Ilona, Sándor Anikó: Esély? Egyenlőség? Taigetosz?, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. V. 28. |
Katona Vanda, Cserti-Szauer Csilla, Sándor Anikó: Együtt oktatunk és kutatunk!, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2018
adattárból, 2024. V. 28. |
Sándor Anikó: „Az együttgondolkodásból fakadó többlettudás az értelme”, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 46: (1) pp. 12-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. V. 28. |
Sándor Anikó, Horváth Péter László: "Kann ich auch eine Familie haben?", In: Ingeborg, Hedderich; Raphael, Zahnd (szerk.) Teilhabe und Vielfalt: Herausforderungen einer Weltgesellschaft, Julius Klinkhardt (2016) pp. 407-416. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: német
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 29 |
|
|