Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 31. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. I. 31. |
Volgyesi-Molnar Marta, Gyori Miklos, Eapen Valsamma, Borsos Zsofia, Havasi Agnes, Jakab Zoltan, Janoch Laszlone, Nemeth Vivien, Oszi Tamasne, Szekeres Agota, Stefanik Krisztina: Quality of Life in Hungarian Parents of Autistic Individuals, JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS 54: (.) p. .. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. I. 31. |
Horváth Endre, Szekeres Ágota: Changes in the Social Characteristics of General Classroom Communities Including Children with Mild Intellectual Disability in Three Years, INTERNATIONAL JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION 38: (2) pp. 176-187. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 31. |
Kármán Bianka, Szekeres Ágota, Papp Gabriella: Interventions for acceptance and inclusion of people with intellectual disability: A systematic review, JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES 35: (3) pp. 641-654. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. I. 31. |
Herbainé Szekeres Erika, Szekeres Ágota, Horváth Endre: A szociometria alkalmazását támogató SMETRY keretrendszer felhasználási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban., GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (1-2) pp. 99-111. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. I. 31. |
Horváth Endre, Szekeres Ágota: Az IKT alapú szociometria alkalmazási lehetőségei, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (3-4) pp. 305-317. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. I. 31. |
Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2024. I. 31. |
Szekeres Ágota, Horváth Endre: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló iskolai osztályok szociometriai jellemzői, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 263-281. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2014
adattárból, 2024. I. 31. |
Szekeres Ágota: Social integration of children with mild intellectual disabilities in the primary school, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 116: pp. 1855-1860. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2024. I. 31. |
Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2024. I. 31. |
Szekeres Ágota: Integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális helyzetének felmérése szociometria segítségével, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (11) pp. 3-23. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 77 |
|
|