Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. II. 27. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. IV. 08. |
Julianna Vig, László Révész, Mónika Kaj, Katalin Kälbli, Bernadett Svraka, Kinga Révész-Kiszela, Tamás Csányi: The Prevalence of Educational Neuromyths among Hungarian Pre-service Teachers, JOURNAL OF INTELLIGENCE 11: (2) 31 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. IV. 08. |
Varga Attila, Révész László: Impact of Applying Information and Communication Technology Tools in Physical Education Classes, INFORMATICS (BASEL) 10: (1) 20 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. IV. 08. |
Révész László: A sporttehetség-gondozás elmélete és gyakorlata, Krea-Fitt Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. IV. 08. |
Kälbli Katalin, Kaj Mónika, Király Anita, Szmodis Márta, Révész László, Csányi Tamás: Health-related Physical Fitness of Hungarian Youth with Special Educational Needs – Cross-sectional Comparison with Typical Developing Children in a Representative Sample, In: BALINT, Gheorghe; ANTALA, Branislav; CARTY, Catherine; MABIÉMÉ, Jean-Marie Aleokol; AMAR, Imen Ben; KAPLÁNOVÁ, Adriana (szerk.) Physical Education and Sport for Children and Youth with Special Needs Researches – Best Practices – Situation, Slovak Scientific Society for Physical Education and Sport; Fédération Internationale d'Éducation Physique (FIEP) (2021) pp. 13-26. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2024. IV. 08. |
Révész László: A tanár-diák kapcsolat jellemzői a testnevelésben, MAGYAR PEDAGÓGIA 121: (1) pp. 3-23. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. IV. 08. |
Révész László: A Komplex Alapprogram alprogramjai, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 43-60. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 33 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. IV. 08. |
Révész László, K Nagy Emese: A Komplex Alapprogram bemutatása, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 11-20. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 42 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2024. IV. 08. |
Kaj Mónika, F Saint-Maurice Pedro, Karsai István, Vass Zoltán, Csányi Tamás, Boronyai Zoltán, Révész László: Associations Between Attitudes Toward Physical Education and Aerobic Capacity in Hungarian High School Students, RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT 86: (S1) pp. S74-S81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: angol URL |
2007
adattárból, 2024. IV. 08. |
Trzaskoma-Bicsérdy G, Bognár J, Révész L, Géczi G: The Coach-Athlete Relationship in Successful Hungarian Individual Sports, INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND COACHING 2: (4) pp. 485-495. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 57 nyelv: angol URL |
2007
adattárból, 2024. IV. 08. |
Bíró Melinda, Fügedi Balázs, Révész László: The Role of Teaching Swimming in the Formation of a Conscious Healthy Lifestyle, INTERNATIONAL JOURNAL OF AQUATIC RESEARCH AND EDUCATION 1: (3) pp. 269-284. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 30 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 190 |
|
|