A vállalatok eltérő mértékben képesek a rendelkezésükre álló piaci információkat felhasználni; azt vizsgáljuk, milyen tényezők határozzák meg ezt a képességet és hogyan hat a piaci teljesítményre.
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2021
adattárból, 2021. X. 13.
Szabolcs Pronay, Tamara Keszey, Norbert Buzás, Takayuki Sakai, Kensuke Inai: Performance of university technology transfer offices, INTERNATIONAL JOURNAL OF PRODUCTIVITY AND PERFORMANCE MANAGEMENT Article in press dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2021. X. 13.
Keszey Tamara: Environmental orientation, sustainable behaviour at the firm-market interface and performance, JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION 243: 118524 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2021. X. 13.
Keszey Tamara: Behavioural intention to use autonomous vehicles: Systematic review and empirical extension, TRANSPORTATION RESEARCH PART C-EMERGING TECHNOLOGIES 119: 102732 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2021. X. 13.
Tamara Keszey: Trust, perception, and managerial use of market information, INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW 27: (6) pp. 1161-1171. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2021. X. 13.
Keszey Tamara: Kontingenciaváltozók vizsgálata – A vállalati marketingtudás-megosztás innovációs teljesítményre gyakorolt hatása, STATISZTIKAI SZEMLE 96: (11-12) pp. 1091-1108. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2018
adattárból, 2021. X. 13.
Tamara Keszey: Boundary spanners’ knowledge sharing for innovation success in turbulent times, JOURNAL OF KNOWLEDGE MANAGEMENT 22: (5) pp. 1061-1081. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 31 nyelv: angol URL
2017
adattárból, 2021. X. 13.
Keszey Tamara, Zsukk János: Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése, VEZETÉSTUDOMÁNY 48: (10) pp. 38-47. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2021. X. 13.
Tamara Keszey: Information systems in transition economies, INFORMATION SYSTEMS MANAGEMENT 34: (1) pp. 65-84. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL
2017
adattárból, 2021. X. 13.
Keszey T, W G Biemans: Trust in marketing’s use of information from sales: The moderating role of power, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 32: (2) pp. 258-273. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2021. X. 13.
Keszey Tamara, Wim Biemans: Sales-marketing encroachment effects on innovation, JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 69: (9) pp. 3698-3706. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 24 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.