témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Mikó Alexandra Hegyi Péter | A GOULASH-PLUS vizsgálat: akut pancreatitises betegek utánkövetése | 2024-12-31 | BEL |
Pálinkás Attila | A coronariák transthoracalis echocardiographiás vizsgálatának klinikai vonzatai | 2024-12-31 | BEL |
Szili-Török Tamás | Robot vezérelt katéter ablációs beavatkozások a pitvari aritmiák kezelésében | 2024-12-31 | BEL |
Szili-Török Tamás | Komplex ritmuszavarok kezelése nem farmakológiás módszerekkel | 2024-12-31 | BEL |
Vámos Máté | A legújabb beültethető kardiológiai eszközök (CIEDs) diagnosztikus és terápiás lehetőségei | 2024-12-31 | BEL |
Vámos Máté | Modern technikákkal végzett transzvénás elektróda extrakció klinikai kimenetelének vizsgálata | 2024-12-31 | BEL |
Varga Albert Ágoston Gergely | Az ischaemiás szívbetegség, kötőszöveti betegségek echocardiographiás vonatkozásai | 2024-12-31 | BEL |
Kiss Emese | Szisztémás autoimmun betegségek pathogenezisének, klinikai és laboratóriumi sajátosságainak elemzése | 2024-06-30 | ORFI |
Poór Gyula | Infekció és autoimmunitás ízületi gyulladásos betegségekben | 2024-06-30 | ORFI |
Poór Gyula | Molekuláris mechanizmusok vizsgálata reumatológiai, immunológiai és osteológiai kórfolyamatokban | 2024-06-30 | ORFI |
Kasza Péter | Késő-Jagelló és Szapolyai-kori humanizmus | 2025-03-31 | PE220 |
Martos Tamás | Krónikus betegséggel élők egészséggel kapcsolatos motivációja –az egyéni és társas tényezők szerepe | 2024-12-31 | PSZ.I |
Banczerowski Péter | Modern idegsebészeti kezelési lehetőségek a központi idegrendszert érintő kórfolyamatokban | 2024-06-30 | OITI |
Domján Andrea | A neuromuszkuláris hatékonyság fokozása a nyaki és lumbális gerinc lokális stabilizátorainak reaktivációjával. | 2024-12-31 | ETSZK |
Annus Irén | Amerikai eszme- és művelődéstörténet (A 19. századi amerikai vallási jelenségek) | 2025-03-31 | 3213 |
Annus Irén | Identitáselméletek amerikai kontextusban | 2025-03-31 | 3213 |
Annus Irén | Gender studies | 2025-03-31 | 3213 |
Annus Irén | Vizuális kultúra az USA-ban | 2025-03-31 | 3213 |
Szikora István | Ischaemiás stroke-ot okozó, mechanikus thrombectomiával eltávolított vérrögök képalkotó és szövettani vizsgálata | 2024-12-31 | OKII |
Benárd Aurél | Történeti terek a kortárs építészetben, kortárs terek a történeti építészetben | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Benárd Aurél | Az Ybl karhoz kapcsolódó építészek munkásságának feldolgozása | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Benárd Aurél | A 20. század válságidőszakainak építészete | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Bodáné Kendrovics Rita | Projektszemlélet és - módszertan a műszaki felsőoktatásban | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Bodáné Kendrovics Rita | A jövő településeinek fenntartható vízgazdálkodása | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Bodáné Kendrovics Rita | Körforgásos gazdasági modell kompetencia alapjai az épített környezetben | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Borbély Ákos | Digitális adatátvitel, a színmenedzsment elmélete és gyakorlata | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Csanády Gábor Mátyás | Az önazonosság és közösséghez tartozás kifejezése az építészeten keresztül | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Csanády Gábor Mátyás | A kortárs templomok térszervezési kérdései, formálási elvei | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Csanák Edit | Az MI integrációja a designkultúrába, és ennek hatásai a fenntarthatóságra | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Csifcsák Gábor | A vizuális tárgyészlelés és kategorizációs folyamatok viselkedéses és elektrofiziológiai vizsgálata gyermek- és felnőttkorban | 2024-07-09 | NI |
Csíkos Csaba | A matematikai gondolkodás stratégiai elemeinek értékelése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Csíkos Csaba | A metakogníció jelenségvilága, metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés | 2024-07-09 | NI |
Csiszér Tamás | Anyagtudományi és technológiafejlesztési területen alkalmazható innovatív minőségügyi és folyamatszervezési módszerek kidolgozása | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Csontos Györgyi | Médiális építészet. Az építészetnek képi, megjelenési, megnyilvánulási formái, lehetőségei, olvasatai | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Csontos Györgyi | Korszerű lakhatás. Innovatív, közösségi ökologikus térhasználatok | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Csontos Györgyi | Ipari örökség. Az ipari revitalizáció kísérletei hazai és nemzetközi kitekintésben | 2024-09-01 | ÓEYBL |
D. Molnár Éva | A tanulás hatékony és nem hatékony stratégiái | 2024-07-09 | NI |
D. Molnár Éva | Önszabályozás és gondoskodás etika | 2024-07-09 | NI |
Dombi Judit | Második nyelvi pragmatika | 2024-07-09 | NI |
Dombi Alice | Pedagóguskép a 19. században | 2024-07-09 | NI |
Dombi Judit | Digitális kommunikációs technológiák hatása a nyelvtanulásra | 2024-07-09 | NI |
Dombi Alice | 19. századi ábécés- és olvasókönyvek vizsgálata tartalomelemzéssel | 2024-07-09 | NI |
Dombi Judit | Tanórán kívüli angol nyelvi input szerep a nyelvtanulásban | 2024-07-09 | NI |
Dombi Alice | A szakmai professzió megjelenése: a pedagógiai kézikönyvek tanítóképe | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények elismerése | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A felnőttképzés finanszírozási technikái | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A felnőttképzés társadalmi és gazdasági összefüggései | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A felnőttoktatói professzió vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A tanulási eredmény alapú képzéstervezés és –fejlesztés lehetőségei a szakképzésben/felnőttképzésben/felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Fehérvári Sándor | Legújabb betontechnológiák alkalmazhatósága | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Fehérvári Sándor | Fenntartható cementtípusok | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Fejes József Balázs | A tanulási motiváció és a környezeti tényezők összefüggése | 2024-07-09 | NI |
Fejes József Balázs | A méltányos oktatás rendszerszintű támogatása | 2024-07-09 | NI |
Ferencz Marcel | Ékítmények – ornamensek az építészetben | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Ferencz Marcel | Sport és építészet | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Ferencz Marcel | Építészeti rajz szerepe a szakmai gondolkodásban | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Gall Anthony | Adaptive Re-use. Funkcióváltással történő revitalizáció barnamezős, illetve örökségvédelmi területen | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Garai-Fodor Mónika | Környezettudatosság, fenntarthatóság trendjeinek hatása a designtechnológia területére | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Garai-Fodor Mónika | Generációs marketing innovatív hatásai a design vonatkozásában | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Géczi János | A természettudományos világkép és az iskolai tantervek | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | A felsőoktatási diákrekrutáció kérdései | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | A tudáskoncepció és a műveltségfelfogás történeti változása | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | Az iskolai oktatás céljainak történeti változása | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | Az önszabályozott nyelvtanulási stratégiák használatának vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | Az anyanyelvi és idegen nyelvi olvasási stratégiák vizsgálata. | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | A tanulási stratégiák és technikák hatása az értelemgazdag tanulásra. | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | A tanulás tanulásának kutatása. A tanulással kapcsolatos nézetek. | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Entrepreneurial Education with Active Learning Strategy | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Pedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Supporting teachers and trainees | 2024-07-09 | NI |
Hódi Ágnes | Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Hódi Ágnes | Az olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
ifj. Kistelegdi István | Épületaerodinamikai tervezési segédlet | 2024-09-01 | ÓEYBL |
ifj. Kistelegdi István | Városenergetikai optimalizáció – az energia és klíma pozitív település | 2024-09-01 | ÓEYBL |
ifj. Kistelegdi István | Garantáltan optimalizált épületenergetikai formatervezés | 2024-09-01 | ÓEYBL |
ifj. Kistelegdi István | Városklimatikai optimalizáció - ’hideg szigetek’ fejlesztése | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Jámbori Szilvia | Énkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Janurik Márta | A zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban | 2024-07-09 | NI |
Józsa Krisztián | Az iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők | 2024-07-09 | NI |
Kálmán Anikó | Paradigmaváltás a tanulás folyamatában | 2024-07-09 | NI |
Kálmán Anikó | New teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world. | 2024-07-09 | NI |
Kapornai Krisztina | Rizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Esztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Vizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Pedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Az informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | A „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A személyközi problémák megoldásának elkerülése | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Kelecsényi Csilla | Képző-és iparművészeti technikák és az építészet kapcsolata | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Kelecsényi Csilla | Régi magyar úri és népi hímzés mai alkalmazása a művészetben | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Kelecsényi Csilla | Kézműves technikák a kortárs designban | 2024-09-01 | ÓEYBL |
Kerek Ferenc | A zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei képességek fejlődésének vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Az ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A digitális kotta mint digitális tananyag | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2024-07-09 | NI |