![](https://doktori.hu/img/space.gif) témavezető | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) kutatási téma | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) jelentkezési határidő | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) helyszín (magyar oldal) |
---|
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
Kálmán Anikó | Paradigmaváltás a tanulás folyamatában | 2024-07-09 | NI |
Kapornai Krisztina | Rizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Az informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Esztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | A „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Vizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Pedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A személyközi problémák megoldásának elkerülése | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A digitális kotta mint digitális tananyag | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei képességek fejlődésének vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Az ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését? | 2024-07-09 | NI |
Kiss Enikő | Életminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | Digitális tananyagfejlesztés | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | A távoktatás infokommunikációs környezete | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Krajcsi Attila | Numerikus megismerés | 2024-07-09 | NI |
Martos Tamás | Egészségcélok társas ökológiája fiatalkorban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Az írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Képességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Computer-based assessment | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | A tanári tudás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Az iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Logfile analyses, learning analytics, educational data mining | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Írásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Assessment and development of thinking skills in technology-based environment | 2024-07-09 | NI |
Nagy Lászlóné | A gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban | 2024-07-09 | NI |
Nagy Lászlóné | Az analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban | 2024-07-09 | NI |
Németh Dezső | Az implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Assessing language proficiency | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Classroom-based research on language learning | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Konstruktív és destruktív versengés | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Hangulati hatások a társas megismerésben | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Egyéni különbségek mérése: versengés, iskolai csalás, időperspektíva, tanulmányi célok és motivációk | 2024-07-09 | NI |
Pásztor Attila | Gondolkodási képességek mérése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | Pedagógusok és más segítő hivatásúak egészségvédelme: munkahelyi stressz, munkaelégedettség, pszichoszomatikus stressz-indikátorok | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | A rizikó- és protektív megközelítés alkalmazása az egészségnevelésben | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | Iskoláskorú fiatalok egészségmagatartása és problémaviselkedése | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | A szülői elfogadás hatása a nevelési attitüdre eltérő fejlődésű gyermek esetén | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | Értelmi fogyatékosnak minősített személyek tanulási sajátosságai, oktatásuk lehetőségei, nevelésük eredményességét befolyásoló tényezők | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | Az élethosszig tartó tanulás jelentősége, hatásai és lehetséges formái kognitív zavarral élő személyeknél | 2024-07-09 | NI |
Sallay Viola | Környezeti-érzelmi önszabályozási folyamatok és egészség az oktatási intézményekben | 2024-07-09 | NI |
Steklács János | Tanulási képességek és kognitív folyamatok szemmozgáskövetéses vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az olvasási motiváció fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az affektív tényezők szerepe atipikusan fejlődő tanulók iskolai sikerességében | 2024-07-09 | NI |
Szokolszky Ágnes | Szituált tanulás, mester melletti tanulás | 2024-07-09 | NI |
Szokolszky Ágnes | Az otthon és az iskola környezetpszichológiai kutatása | 2024-07-09 | NI |
Tarkó Klára | Egészséges életmódra nevelés, egészségfejlesztés a köznevelésben és a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Tarkó Klára | Multikulturális és interkulturális nevelés | 2024-07-09 | NI |
Tóth Edit | Rendszerszintű vizsgálatok tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A kompetenciák mérése, a kompetencia-alapú oktatás eredményességének értékelése | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A formatív és a diagnosztikus értékelés és az iskolai munka fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | Rendszerszintű vizsgálatok: nemzetközi és hazai mérések az oktatási rendszerben | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A hozzáadott érték értelmezése és meghatározásának lehetőségei az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A vizsgák fejlesztésének, a vizsgatesztek kidolgozásának elmélete és gyakorlata | 2024-07-09 | NI |
Vígh Tibor | Tanárjelöltek kompetenciáinak fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Vígh Tibor | Idegen nyelvi kompetenciák fejlődése, mérése és értékelése | 2024-07-09 | NI |
Szaller Dávid | Magnetic and magnetoelectric properties of van der Waals magnets | 2025-05-31 | BME |
Szabó Gábor | A posztmodern magyar próza poétikai sajátosságai | 2025-03-31 | 2211 |
Virág Zoltán | Külföldi magyar irodalom, kisebbségi irodalmak, déli szláv-magyar irodalmi kapcsolatok | 2025-03-31 | 2211 |
Virág Zoltán | Nyelvi-poétikai magatartások a 20. század magyar irodalmában | 2025-03-31 | 2211 |
Villányi Zoltán | Transzlációs hibák felderítése és célzása tumorsejtekben. | 2024-12-31 | BMBT |
Czakó Gábor | Kémiai reakciók dinamikájának és mechanizmusainak elméleti vizsgálata | 2024-09-01 | FKAT |
Horváth Dezső | Közegmozgás tanulmányozása reaktív közegekben | 2024-09-01 | FKAT |
Szilágyi István | Multifunkcionális nanorészecske diszperziók kifejlesztése | 2024-09-01 | FKAT |
Tóth Ágota | Diffúzió- és konvekció szabályozott önszerveződés | 2024-09-01 | FKAT |
Kasza Péter | Késő-Jagelló és Szapolyai-kori humanizmus | 2025-03-31 | PE220 |
Baráth Ákos | Zsírsav oxidációs zavarok genetikai vizsgálata | 2024-12-31 | GYERM |
Bede Olga | A cystas fibrosis genetikai háttere, diagnosztikája és terápiás lehetőségei | 2024-12-31 | GYERM |
Bereczki Csaba | Strukturális és funkcionális zavarok gyermeknephrológiai kórképekben | 2024-12-31 | GYERM |
Bereczki Csaba | Koraszülöttek és újszülöttek veseműködésének klinikai vizsgálata | 2024-12-31 | GYERM |
Bereczki Csaba Endreffy Emőke | Különböző renális kórképek molekuláris genetikai vizsgálata | 2024-12-31 | GYERM |
Bereczki Csaba | Diagnózis és beavatkozások a korai neonatális időszakban | 2024-12-31 | GYERM |
Bereczki Csaba Endreffy Emőke | Oxidatív stressz vizsgálata juvenilis esszenciális hipertóniában | 2024-12-31 | GYERM |
Bereczki Csaba | A standardizált protokoll hatása az intenzív osztályos ellátást igénylő betegek szedato-analgéziájára, illetve az ebből eredő szövődményekre | 2024-12-31 | GYERM |
Endreffy Emőke Novák Zoltán | Molekuláris biológiai és genetikai vizsgálatok szerepe gyermekgyógyászati kórképek diagnosztikájában és kezelésében | 2024-12-31 | GYERM |
Gellén Balázs | Az újszülöttek hormonális szabályozásának vizsgálata | 2024-12-31 | GYERM |
Gellén Balázs | A szénhidrát anyagcsere zavarok genetikai vonatkozásai | 2024-12-31 | GYERM |
Gyurkovits Zita Bereczki Csaba | Diagnózis és intervenció a kora újszülött időszakban | 2024-12-31 | GYERM |
Kalmár Tibor Bereczki Csaba | Szteroid szenzitív, dependens és rezisztens nephrosis szindróma lehetséges genetikai okainak azonosítása | 2024-12-31 | GYERM |
Kalmár Tibor Gellén Balázs | Gyermekkori szénhidrát anyagcserezavarok genetikai vonatkozásai | 2024-12-31 | GYERM |
Kalmár Tibor | Congenitális malformációs szindrómák genetikai okainak azonosítása | 2024-12-31 | GYERM |
Kalmár Tibor Baráth Ákos | Genetikai és környezeti faktorok szerepe a kardiovaszkuláris betegségekhez vezető endothél diszfunkcióban, gyermekek és serdülő korú betegekben | 2024-12-31 | GYERM |
Kapornai Krisztina | Viselkedésbiológiai rugalmatlanság a fiatalkori kezdetű major depresszióban | 2024-12-31 | Gyerm |
Karg Eszter | Methyl-glioxál metabolizmus különböző klinikai kórképekben | 2024-12-31 | GYERM |