témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Rózsa Zoltán | Multifunkciós robot járművek környezetérzékelésének optimalizálása mélytanulásra és 3D geometriára épülő módszerekkel | 2024-12-31 | ALRT |
Illés Béla Tamás Péter | Ipar 4.0 és szabványosítás a logisztikai folyamatokban | 2024-12-31 | LOG |
Skapinyecz Róbert Tamás Péter | Közlekedési rendszerek hatékonyságnövelése MI megoldások alkalmazásával | 2024-12-31 | LOG |
Tamás Péter | Napelemes rendszerek komplex logisztikai folyamatainak hatékonyságnövelése ipar 4.0 eszközök felhasználásával | 2024-12-31 | LOG |
Veres Péter | Gépi tanulás alkalmazása a vállalati rendszerek telepítési és karbantartási munkálataik igény alapú előrejelzésében és tervezésében | 2025-06-24 | LOG |
Dávid Kinga | Irodalom és határterületei (20. századi és kortárs olasz irodalom) | 2025-03-31 | PE108 |
Dávid Kinga | Az olasz romantika és Risorgimento irodalma | 2025-03-31 | PE108 |
Csifcsák Gábor | A vizuális tárgyészlelés és kategorizációs folyamatok viselkedéses és elektrofiziológiai vizsgálata gyermek- és felnőttkorban | 2025-01-10 | NI |
Csíkos Csaba | A matematikai gondolkodás stratégiai elemeinek értékelése és fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Csíkos Csaba | A metakogníció jelenségvilága, metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés | 2025-01-10 | NI |
D. Molnár Éva | A tanulás hatékony és nem hatékony stratégiái | 2025-01-10 | NI |
D. Molnár Éva | Önszabályozás és gondoskodás etika | 2025-01-10 | NI |
Dombi Judit | Digitális kommunikációs technológiák hatása a nyelvtanulásra | 2025-01-10 | NI |
Dombi Judit | Tanórán kívüli angol nyelvi input szerep a nyelvtanulásban | 2025-01-10 | NI |
Dombi Alice | A szakmai professzió megjelenése: a pedagógiai kézikönyvek tanítóképe | 2025-01-10 | NI |
Dombi Alice | Pedagóguskép a 19. században | 2025-01-10 | NI |
Dombi Judit | Második nyelvi pragmatika | 2025-01-10 | NI |
Dombi Alice | 19. századi ábécés- és olvasókönyvek vizsgálata tartalomelemzéssel | 2025-01-10 | NI |
Farkas Éva | A tanulási eredmény alapú képzéstervezés és –fejlesztés lehetőségei a szakképzésben/felnőttképzésben/felsőoktatásban | 2025-01-10 | NI |
Farkas Éva | A nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények elismerése | 2025-01-10 | NI |
Farkas Éva | A felnőttképzés finanszírozási technikái | 2025-01-10 | NI |
Farkas Éva | A felnőttképzés társadalmi és gazdasági összefüggései | 2025-01-10 | NI |
Farkas Éva | A felnőttoktatói professzió vizsgálata | 2025-01-10 | NI |
Fejes József Balázs | A tanulási motiváció és a környezeti tényezők összefüggése | 2025-01-10 | NI |
Fejes József Balázs | A méltányos oktatás rendszerszintű támogatása | 2025-01-10 | NI |
Géczi János | Az iskolai oktatás céljainak történeti változása | 2025-01-10 | NI |
Géczi János | A természettudományos világkép és az iskolai tantervek | 2025-01-10 | NI |
Géczi János | A felsőoktatási diákrekrutáció kérdései | 2025-01-10 | NI |
Géczi János | A tudáskoncepció és a műveltségfelfogás történeti változása | 2025-01-10 | NI |
Habók Anita | A tanulási stratégiák és technikák hatása az értelemgazdag tanulásra. | 2025-01-10 | NI |
Habók Anita | Az önszabályozott nyelvtanulási stratégiák használatának vizsgálata | 2025-01-10 | NI |
Habók Anita | A tanulás tanulásának kutatása. A tanulással kapcsolatos nézetek. | 2025-01-10 | NI |
Habók Anita | Az anyanyelvi és idegen nyelvi olvasási stratégiák vizsgálata. | 2025-01-10 | NI |
Hercz Mária | Supporting teachers and trainees | 2025-01-10 | NI |
Hercz Mária | Entrepreneurial Education with Active Learning Strategy | 2025-01-10 | NI |
Hercz Mária | Pedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata | 2025-01-10 | NI |
Hódi Ágnes | Az olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Hódi Ágnes | Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban | 2025-01-10 | NI |
Jámbori Szilvia | Énkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban | 2025-01-10 | NI |
Janurik Márta | A zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban | 2025-01-10 | NI |
Józsa Krisztián | Az iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők | 2025-01-10 | NI |
Kálmán Anikó | New teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world. | 2025-01-10 | NI |
Kálmán Anikó | Paradigmaváltás a tanulás folyamatában | 2025-01-10 | NI |
Kapornai Krisztina | Rizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban | 2025-01-10 | NI |
Kárpáti Andrea | Az informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban | 2025-01-10 | NI |
Kárpáti Andrea | A „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban | 2025-01-10 | NI |
Kárpáti Andrea | Esztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata | 2025-01-10 | NI |
Kárpáti Andrea | Vizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban | 2025-01-10 | NI |
Kárpáti Andrea | Pedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája | 2025-01-10 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlődése | 2025-01-10 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei | 2025-01-10 | NI |
Kasik László | A személyközi problémák megoldásának elkerülése | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését? | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni? | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei képességek fejlődésének vizsgálata | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | Az ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A digitális kotta mint digitális tananyag | 2025-01-10 | NI |
Kiss Enikő | Életminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban | 2025-01-10 | NI |
Kőfalvi Tamás | Digitális tananyagfejlesztés | 2025-01-10 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban | 2025-01-10 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában | 2025-01-10 | NI |
Kőfalvi Tamás | A távoktatás infokommunikációs környezete | 2025-01-10 | NI |
Korom Erzsébet | A tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Korom Erzsébet | A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása | 2025-01-10 | NI |
Korom Erzsébet | A természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Krajcsi Attila | Numerikus megismerés | 2025-01-10 | NI |
Martos Tamás | Egészségcélok társas ökológiája fiatalkorban | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Assessment and development of thinking skills in technology-based environment | 2025-01-10 | NI |
Molnár Edit Katalin | Írásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség | 2025-01-10 | NI |
Molnár Edit Katalin | Az írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Képességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben | 2025-01-10 | NI |
Molnár Edit Katalin | A tanári tudás fejlődése | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Computer-based assessment | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Az iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Logfile analyses, learning analytics, educational data mining | 2025-01-10 | NI |
Nagy Lászlóné | Az analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban | 2025-01-10 | NI |
Nagy Lászlóné | A gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban | 2025-01-10 | NI |
Németh Dezső | Az implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Nikolov Marianne | Assessing language proficiency | 2025-01-10 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2025-01-10 | NI |
Nikolov Marianne | Classroom-based research on language learning | 2025-01-10 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2025-01-10 | NI |
Orosz Gábor | Egyéni különbségek mérése: versengés, iskolai csalás, időperspektíva, tanulmányi célok és motivációk | 2025-01-10 | NI |
Orosz Gábor | Konstruktív és destruktív versengés | 2025-01-10 | NI |
Orosz Gábor | Hangulati hatások a társas megismerésben | 2025-01-10 | NI |
Pásztor Attila | Gondolkodási képességek mérése és fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Pikó Bettina | Pedagógusok és más segítő hivatásúak egészségvédelme: munkahelyi stressz, munkaelégedettség, pszichoszomatikus stressz-indikátorok | 2025-01-10 | NI |
Pikó Bettina | A rizikó- és protektív megközelítés alkalmazása az egészségnevelésben | 2025-01-10 | NI |
Pikó Bettina | Iskoláskorú fiatalok egészségmagatartása és problémaviselkedése | 2025-01-10 | NI |
Radványi Katalin | Az élethosszig tartó tanulás jelentősége, hatásai és lehetséges formái kognitív zavarral élő személyeknél | 2025-01-10 | NI |
Radványi Katalin | A szülői elfogadás hatása a nevelési attitüdre eltérő fejlődésű gyermek esetén | 2025-01-10 | NI |
Radványi Katalin | Értelmi fogyatékosnak minősített személyek tanulási sajátosságai, oktatásuk lehetőségei, nevelésük eredményességét befolyásoló tényezők | 2025-01-10 | NI |
Sallay Viola | Környezeti-érzelmi önszabályozási folyamatok és egészség az oktatási intézményekben | 2025-01-10 | NI |
Steklács János | Tanulási képességek és kognitív folyamatok szemmozgáskövetéses vizsgálata | 2025-01-10 | NI |