Bejelentkezés
 Fórum
 
doktori iskolánként tudományáganként kutatási téma szerint  
Témakiírások doktori iskolánkénti megjelenítése
Válasszon intézményt, majd doktori iskolát, vagy adja meg a doktori iskola azonosítószámát.
 
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
helyszín rövidítés
jelentkezési határidő szerint
 
Összes témakiírás

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Vértessy G. BeátaÚjszerű gyógyszer-célpont fehérjék karakterizálása a malária elleni küzdelemben2024-12-31TTK
Beran FerencA Katolikus Egyház tanítása a lelkiismeretről, különös tekintettel Johann Michael Sailer (1751-1832) teológiájára2024-08-31HTK
Fodor GyörgyA bibliai teremtéstörténet teológiai értelmezése2024-08-31HTK
Kocsis ImreA Lukács evangélium forma és hagyománytörténete2024-08-31HTK
Kocsis ImreZsoltárhivatkozások a Zsidókhoz írt levélben2024-08-31HTK
Kovács ZoltánNépi vallásosság, Mária-tisztelet és sensus fidei2024-08-31HTK
Kránitz MihályA történeti Jézus-kutatás kialakulása, fejlődése és hatása a vallástudományi gondolkodásra2024-08-31HTK
Kránitz MihályA vallásközi párbeszéd fundamentálteológiai megalapozása az ökumenikus mozgalomban (1979–2004)2024-08-31HTK
Kránitz MihályÜdvösség a nem keresztény vallásokban2024-08-31HTK
Perendy LászlóAntiokhiai Szent Theophilosz teológiai munkássága2024-08-31HTK
Puskás AttilaTeológia és filozófia párbeszéde Hans Urs von Balthasar gondolkodásában2024-08-31HTK
Vincze KrisztiánFenomenológia és vallásfilozófia Bernhard Welte életművében2024-08-31HTK
Antal MárkA dohányzás és a parodontális betegség szinergizmusának vizsgálata szisztémás beteg-ségekben szenvedőknél2024-12-31FOG
Nagy KatalinArc-, állcsont műtétek utáni protetikai rehabilitáció2024-12-31FOG
Radnai MártaA fogak megtartásának és a megbetegedett fogak helyreállításának konzervatív lehetőségei2024-12-31FOG
Rakonczay ZoltánAz agy kolinerg rendszere egészséges és pathológiás állapotban2024-12-31FOG
Rakonczay ZoltánMikroelemek (fluor, ólom, higany) hatása a nyálmirigy kolinészteráz aktivitására in vitro és in vivo2024-12-31FOG
Rakonczay Zoltán„Anti-cancer” terápiák hatása a nyálmirigy kolinerg rendszerére2024-12-31FOG
Burián KatalinCytokinek és chemokinek szerepe Chlamydia okozta fertőzésekben2024-12-31OMMI
Bombitz AttilaAz osztrák irodalom elbeszélő irodalmának jeles képviselői a 20–21. században2025-03-312325
Csifcsák GáborA vizuális tárgyészlelés és kategorizációs folyamatok viselkedéses és elektrofiziológiai vizsgálata gyermek- és felnőttkorban2025-01-10NI
Csíkos CsabaA matematikai gondolkodás stratégiai elemeinek értékelése és fejlesztése2025-01-10NI
Csíkos CsabaA metakogníció jelenségvilága, metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés2025-01-10NI
D. Molnár ÉvaÖnszabályozás és gondoskodás etika2025-01-10NI
D. Molnár ÉvaA tanulás hatékony és nem hatékony stratégiái2025-01-10NI
Dombi JuditTanórán kívüli angol nyelvi input szerep a nyelvtanulásban2025-01-10NI
Dombi Alice19. századi ábécés- és olvasókönyvek vizsgálata tartalomelemzéssel2025-01-10NI
Dombi JuditMásodik nyelvi pragmatika2025-01-10NI
Dombi AliceA szakmai professzió megjelenése: a pedagógiai kézikönyvek tanítóképe2025-01-10NI
Dombi AlicePedagóguskép a 19. században2025-01-10NI
Dombi JuditDigitális kommunikációs technológiák hatása a nyelvtanulásra2025-01-10NI
Ecsedy MónikaÚj diagnosztikus eljárások a szemfenéki kórképek vizsgálatában2025-04-05SESZK
Farkas ÉvaA nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények elismerése2025-01-10NI
Farkas ÉvaA tanulási eredmény alapú képzéstervezés és –fejlesztés lehetőségei a szakképzésben/felnőttképzésben/felsőoktatásban2025-01-10NI
Farkas ÉvaA felnőttoktatói professzió vizsgálata2025-01-10NI
Farkas ÉvaA felnőttképzés finanszírozási technikái2025-01-10NI
Farkas ÉvaA felnőttképzés társadalmi és gazdasági összefüggései2025-01-10NI
Fejes József BalázsA tanulási motiváció és a környezeti tényezők összefüggése2025-01-10NI
Fejes József BalázsA méltányos oktatás rendszerszintű támogatása2025-01-10NI
Géczi JánosA tudáskoncepció és a műveltségfelfogás történeti változása2025-01-10NI
Géczi JánosAz iskolai oktatás céljainak történeti változása2025-01-10NI
Géczi JánosA természettudományos világkép és az iskolai tantervek2025-01-10NI
Géczi JánosA felsőoktatási diákrekrutáció kérdései2025-01-10NI
Habók AnitaAz önszabályozott nyelvtanulási stratégiák használatának vizsgálata2025-01-10NI
Habók AnitaAz anyanyelvi és idegen nyelvi olvasási stratégiák vizsgálata.2025-01-10NI
Habók AnitaA tanulás tanulásának kutatása. A tanulással kapcsolatos nézetek.2025-01-10NI
Habók AnitaA tanulási stratégiák és technikák hatása az értelemgazdag tanulásra.2025-01-10NI
Hercz MáriaSupporting teachers and trainees2025-01-10NI
Hercz MáriaEntrepreneurial Education with Active Learning Strategy2025-01-10NI
Hercz MáriaPedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata2025-01-10NI
Hódi ÁgnesInformációs és kommunikációs technológiák az oktatásban2025-01-10NI
Hódi ÁgnesAz olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése2025-01-10NI
Jámbori SzilviaÉnkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban2025-01-10NI
Janurik MártaA zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban2025-01-10NI
Józsa KrisztiánAz iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők2025-01-10NI
Kálmán AnikóNew teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world.2025-01-10NI
Kálmán AnikóParadigmaváltás a tanulás folyamatában2025-01-10NI
Kapornai KrisztinaRizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban2025-01-10NI
Kárpáti AndreaAz informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban2025-01-10NI
Kárpáti AndreaA „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban2025-01-10NI
Kárpáti AndreaEsztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata2025-01-10NI
Kárpáti AndreaVizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban2025-01-10NI
Kárpáti AndreaPedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája2025-01-10NI
Kasik LászlóA szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei2025-01-10NI
Kasik LászlóA szociálisprobléma-megoldás fejlődése2025-01-10NI
Kasik LászlóA személyközi problémák megoldásának elkerülése2025-01-10NI
Kerek FerencAz ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések2025-01-10NI
Kerek FerencA digitális kotta mint digitális tananyag2025-01-10NI
Kerek FerencA zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni?2025-01-10NI
Kerek FerencMilyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni?2025-01-10NI
Kerek FerencA hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai2025-01-10NI
Kerek FerencA zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében2025-01-10NI
Kerek FerencA zenei képességek fejlődésének vizsgálata2025-01-10NI
Kerek FerencMilyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését?2025-01-10NI
Kerek FerencA hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata2025-01-10NI
Kiss EnikőÉletminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban2025-01-10NI
Kőfalvi TamásIKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában2025-01-10NI
Kőfalvi TamásDigitális tananyagfejlesztés2025-01-10NI
Kőfalvi TamásIKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban2025-01-10NI
Kőfalvi TamásA távoktatás infokommunikációs környezete2025-01-10NI
Korom ErzsébetA természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése2025-01-10NI
Korom ErzsébetA tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése2025-01-10NI
Korom ErzsébetA tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása2025-01-10NI
Krajcsi AttilaNumerikus megismerés2025-01-10NI
Martos TamásEgészségcélok társas ökológiája fiatalkorban2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérKépességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben2025-01-10NI
Molnár Edit KatalinÍrásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség2025-01-10NI
Molnár Edit KatalinA tanári tudás fejlődése2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérA problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérAz iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérLogfile analyses, learning analytics, educational data mining2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérComputer-based assessment2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérAssessment and development of thinking skills in technology-based environment2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérA digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése2025-01-10NI
Molnár Edit KatalinAz írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban2025-01-10NI
Nagy LászlónéA gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban2025-01-10NI
Nagy LászlónéAz analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban2025-01-10NI
Németh DezsőAz implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése2025-01-10NI
Nikolov MarianneClassroom-based research on language learning2025-01-10NI
Nikolov MarianneAssessing language proficiency2025-01-10NI


2024. VII. 26.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. augusztus 1-én, csütörtökön 14.00 órakor kerül sor online formában a Webex felületén.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )