Bejelentkezés
 Fórum
 
 
A aktuális témakiírásai
A aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Dombi AliceA szakmai professzió megjelenése: a pedagógiai kézikönyvek tanítóképe2025-01-10NI
Dombi JuditTanórán kívüli angol nyelvi input szerep a nyelvtanulásban2025-01-10NI
Dombi AlicePedagóguskép a 19. században2025-01-10NI
Dombi JuditMásodik nyelvi pragmatika2025-01-10NI
Farkas ÉvaA felnőttoktatói professzió vizsgálata2025-01-10NI
Farkas ÉvaA tanulási eredmény alapú képzéstervezés és –fejlesztés lehetőségei a szakképzésben/felnőttképzésben/felsőoktatásban2025-01-10NI
Farkas ÉvaA nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények elismerése2025-01-10NI
Farkas ÉvaA felnőttképzés finanszírozási technikái2025-01-10NI
Farkas ÉvaA felnőttképzés társadalmi és gazdasági összefüggései2025-01-10NI
Fejes József BalázsA méltányos oktatás rendszerszintű támogatása2025-01-10NI
Fejes József BalázsA tanulási motiváció és a környezeti tényezők összefüggése2025-01-10NI
Géczi JánosA tudáskoncepció és a műveltségfelfogás történeti változása2025-01-10NI
Géczi JánosAz iskolai oktatás céljainak történeti változása2025-01-10NI
Géczi JánosA felsőoktatási diákrekrutáció kérdései2025-01-10NI
Géczi JánosA természettudományos világkép és az iskolai tantervek2025-01-10NI
Habók AnitaA tanulási stratégiák és technikák hatása az értelemgazdag tanulásra.2025-01-10NI
Habók AnitaA tanulás tanulásának kutatása. A tanulással kapcsolatos nézetek.2025-01-10NI
Habók AnitaAz önszabályozott nyelvtanulási stratégiák használatának vizsgálata2025-01-10NI
Habók AnitaAz anyanyelvi és idegen nyelvi olvasási stratégiák vizsgálata.2025-01-10NI
Hercz MáriaPedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata2025-01-10NI
Hercz MáriaSupporting teachers and trainees2025-01-10NI
Hercz MáriaEntrepreneurial Education with Active Learning Strategy2025-01-10NI
Hódi ÁgnesAz olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése2025-01-10NI
Hódi ÁgnesInformációs és kommunikációs technológiák az oktatásban2025-01-10NI
Jámbori SzilviaÉnkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban2025-01-10NI
Janurik MártaA zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban2025-01-10NI
Józsa KrisztiánAz iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők2025-01-10NI
Kálmán AnikóNew teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world.2025-01-10NI
Kálmán AnikóParadigmaváltás a tanulás folyamatában2025-01-10NI
Kapornai KrisztinaRizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban2025-01-10NI
Kárpáti AndreaA „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban2025-01-10NI
Kárpáti AndreaAz informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban2025-01-10NI
Kárpáti AndreaEsztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata2025-01-10NI
Kárpáti AndreaPedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája2025-01-10NI
Kárpáti AndreaVizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban2025-01-10NI
Kasik LászlóA szociálisprobléma-megoldás fejlődése2025-01-10NI
Kasik LászlóA szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei2025-01-10NI
Kasik LászlóA személyközi problémák megoldásának elkerülése2025-01-10NI
Kerek FerencA zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében2025-01-10NI
Kerek FerencA digitális kotta mint digitális tananyag2025-01-10NI
Kerek FerencMilyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését?2025-01-10NI
Kerek FerencMilyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni?2025-01-10NI
Kerek FerencA hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata2025-01-10NI
Kerek FerencA zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni?2025-01-10NI
Kerek FerencA zenei képességek fejlődésének vizsgálata2025-01-10NI
Kerek FerencAz ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések2025-01-10NI
Kerek FerencA hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai2025-01-10NI
Kiss EnikőÉletminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban2025-01-10NI
Kőfalvi TamásA távoktatás infokommunikációs környezete2025-01-10NI
Kőfalvi TamásDigitális tananyagfejlesztés2025-01-10NI
Kőfalvi TamásIKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban2025-01-10NI
Kőfalvi TamásIKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában2025-01-10NI
Korom ErzsébetA tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése2025-01-10NI
Korom ErzsébetA tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása2025-01-10NI
Korom ErzsébetA természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése2025-01-10NI
Krajcsi AttilaNumerikus megismerés2025-01-10NI
Martos TamásEgészségcélok társas ökológiája fiatalkorban2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérLogfile analyses, learning analytics, educational data mining2025-01-10NI
Molnár Edit KatalinÍrásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérAssessment and development of thinking skills in technology-based environment2025-01-10NI
Molnár Edit KatalinAz írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérA problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérKépességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérComputer-based assessment2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérA digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése2025-01-10NI
Molnár Edit KatalinA tanári tudás fejlődése2025-01-10NI
Molnár GyöngyvérAz iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata2025-01-10NI
Nagy LászlónéAz analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban2025-01-10NI
Nagy LászlónéA gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban2025-01-10NI
Németh DezsőAz implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése2025-01-10NI
Nikolov MarianneIndividual differences in language learning2025-01-10NI
Nikolov MarianneAssessing language proficiency2025-01-10NI
Nikolov MarianneIndividual differences in language learning2025-01-10NI
Nikolov MarianneClassroom-based research on language learning2025-01-10NI
Orosz GáborHangulati hatások a társas megismerésben2025-01-10NI
Orosz GáborEgyéni különbségek mérése: versengés, iskolai csalás, időperspektíva, tanulmányi célok és motivációk2025-01-10NI
Orosz GáborKonstruktív és destruktív versengés2025-01-10NI
Pásztor AttilaGondolkodási képességek mérése és fejlesztése2025-01-10NI
Pikó BettinaIskoláskorú fiatalok egészségmagatartása és problémaviselkedése2025-01-10NI
Pikó BettinaPedagógusok és más segítő hivatásúak egészségvédelme: munkahelyi stressz, munkaelégedettség, pszichoszomatikus stressz-indikátorok2025-01-10NI
Pikó BettinaA rizikó- és protektív megközelítés alkalmazása az egészségnevelésben2025-01-10NI
Radványi KatalinÉrtelmi fogyatékosnak minősített személyek tanulási sajátosságai, oktatásuk lehetőségei, nevelésük eredményességét befolyásoló tényezők2025-01-10NI
Radványi KatalinAz élethosszig tartó tanulás jelentősége, hatásai és lehetséges formái kognitív zavarral élő személyeknél2025-01-10NI
Radványi KatalinA szülői elfogadás hatása a nevelési attitüdre eltérő fejlődésű gyermek esetén2025-01-10NI
Sallay ViolaKörnyezeti-érzelmi önszabályozási folyamatok és egészség az oktatási intézményekben2025-01-10NI
Steklács JánosTanulási képességek és kognitív folyamatok szemmozgáskövetéses vizsgálata2025-01-10NI
Szenczi-Velkey BeátaAz affektív tényezők szerepe atipikusan fejlődő tanulók iskolai sikerességében2025-01-10NI
Szenczi-Velkey BeátaAz olvasási motiváció fejlesztése2025-01-10NI
Szokolszky ÁgnesSzituált tanulás, mester melletti tanulás2025-01-10NI
Szokolszky ÁgnesAz otthon és az iskola környezetpszichológiai kutatása2025-01-10NI
Tarkó KláraEgészséges életmódra nevelés, egészségfejlesztés a köznevelésben és a felsőoktatásban2025-01-10NI
Tarkó KláraMultikulturális és interkulturális nevelés2025-01-10NI
Tóth EditRendszerszintű vizsgálatok tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása2025-01-10NI
Vidákovich TiborA hozzáadott érték értelmezése és meghatározásának lehetőségei az oktatásban2025-01-10NI
Vidákovich TiborA vizsgák fejlesztésének, a vizsgatesztek kidolgozásának elmélete és gyakorlata2025-01-10NI
Vidákovich TiborA kompetenciák mérése, a kompetencia-alapú oktatás eredményességének értékelése2025-01-10NI
Vidákovich TiborA formatív és a diagnosztikus értékelés és az iskolai munka fejlesztése2025-01-10NI
Vidákovich TiborRendszerszintű vizsgálatok: nemzetközi és hazai mérések az oktatási rendszerben2025-01-10NI
Vígh TiborIdegen nyelvi kompetenciák fejlődése, mérése és értékelése2025-01-10NI
Vígh TiborTanárjelöltek kompetenciáinak fejlődése2025-01-10NI

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )