témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Habók Anita | Az önszabályozott nyelvtanulási stratégiák használatának vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | Az anyanyelvi és idegen nyelvi olvasási stratégiák vizsgálata. | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Pedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Supporting teachers and trainees | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Entrepreneurial Education with Active Learning Strategy | 2024-07-09 | NI |
Hódi Ágnes | Az olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Hódi Ágnes | Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Jámbori Szilvia | Énkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Janurik Márta | A zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban | 2024-07-09 | NI |
Józsa Krisztián | Az iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők | 2024-07-09 | NI |
Kálmán Anikó | New teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world. | 2024-07-09 | NI |
Kálmán Anikó | Paradigmaváltás a tanulás folyamatában | 2024-07-09 | NI |
Kapornai Krisztina | Rizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | A „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Az informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Pedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Esztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Vizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A személyközi problémák megoldásának elkerülése | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei képességek fejlődésének vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Az ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A digitális kotta mint digitális tananyag | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében | 2024-07-09 | NI |
Kiss Enikő | Életminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | Digitális tananyagfejlesztés | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | A távoktatás infokommunikációs környezete | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Krajcsi Attila | Numerikus megismerés | 2024-07-09 | NI |
Martos Tamás | Egészségcélok társas ökológiája fiatalkorban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Assessment and development of thinking skills in technology-based environment | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Az írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Képességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Computer-based assessment | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | A tanári tudás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Az iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Írásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Logfile analyses, learning analytics, educational data mining | 2024-07-09 | NI |
Nagy Lászlóné | Az analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban | 2024-07-09 | NI |
Nagy Lászlóné | A gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban | 2024-07-09 | NI |
Németh Dezső | Az implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Assessing language proficiency | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Classroom-based research on language learning | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Konstruktív és destruktív versengés | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Hangulati hatások a társas megismerésben | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Egyéni különbségek mérése: versengés, iskolai csalás, időperspektíva, tanulmányi célok és motivációk | 2024-07-09 | NI |
Pásztor Attila | Gondolkodási képességek mérése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | Pedagógusok és más segítő hivatásúak egészségvédelme: munkahelyi stressz, munkaelégedettség, pszichoszomatikus stressz-indikátorok | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | A rizikó- és protektív megközelítés alkalmazása az egészségnevelésben | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | Iskoláskorú fiatalok egészségmagatartása és problémaviselkedése | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | A szülői elfogadás hatása a nevelési attitüdre eltérő fejlődésű gyermek esetén | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | Értelmi fogyatékosnak minősített személyek tanulási sajátosságai, oktatásuk lehetőségei, nevelésük eredményességét befolyásoló tényezők | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | Az élethosszig tartó tanulás jelentősége, hatásai és lehetséges formái kognitív zavarral élő személyeknél | 2024-07-09 | NI |
Sallay Viola | Környezeti-érzelmi önszabályozási folyamatok és egészség az oktatási intézményekben | 2024-07-09 | NI |
Steklács János | Tanulási képességek és kognitív folyamatok szemmozgáskövetéses vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az affektív tényezők szerepe atipikusan fejlődő tanulók iskolai sikerességében | 2024-07-09 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az olvasási motiváció fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Szokolszky Ágnes | Szituált tanulás, mester melletti tanulás | 2024-07-09 | NI |
Szokolszky Ágnes | Az otthon és az iskola környezetpszichológiai kutatása | 2024-07-09 | NI |
Tarkó Klára | Egészséges életmódra nevelés, egészségfejlesztés a köznevelésben és a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Tarkó Klára | Multikulturális és interkulturális nevelés | 2024-07-09 | NI |
Tóth Edit | Rendszerszintű vizsgálatok tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A kompetenciák mérése, a kompetencia-alapú oktatás eredményességének értékelése | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A formatív és a diagnosztikus értékelés és az iskolai munka fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | Rendszerszintű vizsgálatok: nemzetközi és hazai mérések az oktatási rendszerben | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A hozzáadott érték értelmezése és meghatározásának lehetőségei az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A vizsgák fejlesztésének, a vizsgatesztek kidolgozásának elmélete és gyakorlata | 2024-07-09 | NI |
Vígh Tibor | Tanárjelöltek kompetenciáinak fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Vígh Tibor | Idegen nyelvi kompetenciák fejlődése, mérése és értékelése | 2024-07-09 | NI |
Andó István | Granuloma modell Drosophilában | 2024-12-31 | SZBK |
Bajusz Csaba | Afrikai sertéspestis elleni nukleozid-módosított mRNS-LNP vakcinafejlesztés és optimalizálás | 2024-08-31 | SZBK |
Balogh Gábor Péter Mária | A lipidmetabolizmus szerepe a daganatképződésben | 2024-08-31 | SZBK |
Benyhe Sándor | Opioid és antiopiát neuropeptidek: endogén agonisták és szintetikus analógok | 2024-12-31 | SZBK |
Benyhe Sándor | G-protein kapcsolt neuroreceptorok: a dimerizáció celluláris- és molekuláris szintű | 2024-12-31 | SZBK |
Borics Attila | G fehérje kapcsolt transzmembrán receptorok működési mechanizmusának atomi szintű vizsgálata. | 2024-08-31 | SZBK |
Borsodi Anna | Az opioid/nociceptin rendszer heterogenitásának molekuláris háttere és kutatása | 2024-12-31 | SZBK |
Czimmerer Zsolt | A hypoxiás mikrokörnyezet alternatív makrofág polarizációt moduláló hatása egér és humán makrofágokban | 2024-08-31 | SZBK |
Deli Mária Anna Hoyk Zsófia | A vér-agy gát gyulladásos folyamatokkal összefüggő jellegzességeinek vizsgálata állatmodellekben és endotélsejtes tenyészeteken | 2024-12-31 | SZBK |
Deli Mária Anna Veszelka Szilvia | Nanorészecskék célzott átjuttatása a vér-agy gáton | 2024-12-31 | SZBK |
Deli Mária Anna Horváth Róbert | Egyedi sejtek és összefüggő egysejtrétegek biomechanikai-biofizikai tulajdonságai | 2024-08-31 | SZBK |
Farkas Elek Attila Krizbai István | Endoteliális prekurzor sejtek szerepe az agyi mikroerek regenerációjában | 2024-08-31 | SZBK |
Haracska Lajos | DNS-hibajavítási folyamatok vizsgálata | 2024-08-31 | SZBK |
Haracska Lajos | Mezenchimális őssejtek irányított differenciációjának és szeneszcenciájának vizsgálata | 2024-12-31 | SZBK |
Haracska Lajos | A genomstabilitás megőrzésében szerepet játszó gének vizsgálata Crisper/Cas9 és RNS-interferencia alapú géncsendesítési eljárásokkal | 2024-08-31 | SZBK |
Haracska Lajos | Bioinformatikai fejlesztés újgenerációs szekvenálási adatok kiértékeléséhez | 2024-08-31 | SZBK |
Haracska Lajos | Gyógyszerfejlesztés a mutagenezis és karcinogenezis kismolekula inhibitorainak azonosítása révén | 2024-08-31 | SZBK |