Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
Mihály Soós
A szórakoztatóipar marketingkommunikációjának és a különböző stratégiák hatékonyságának vizsgálata

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: University of Debrecen
business and management
Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business

Thesis supervisor: Mihály Soós
Location of studies (in Hungarian): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Abbreviation of location of studies: DEGTK


Description of the research topic:

A kutatás kiterjed a filmek, zenei produkciók, videojátékok és egyéb szórakoztató tartalmak promóciós technikáira. Különös figyelmet fordít a közösségi média szerepére, valamint az influenszerek és a hirdetések hatékonyságára. Az eredmények alapján megállapítható, mely stratégiák hoznak nagyobb elérést és bevételt az iparág szereplői számára. A kutatás hozzájárul a hatékonyabb marketingtervezéshez és a versenyelőny növeléséhez a szórakoztatóiparban.

Required language skills: magyar
Recommended language skills (in Hungarian): angol
Number of students who can be accepted: 1

Deadline for application: 2024-08-21

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )