Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
Noémi Hajdú
Digital marketing Globális Kihívásai és Stratégiai Sikerfaktorok: Területek és Eszközök Elemzése

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: University of Miskolc
business and management
Hantos Elemér Doctoral School of Business, Management and Regional Sciences

Thesis supervisor: Noémi Hajdú
Location of studies (in Hungarian): Miskolci Egyetem
Abbreviation of location of studies: ME


Description of the research topic:

A kutatás célja a digitális marketing dinamikájának vizsgálata különös hangsúlyt fektetve olyan területekre, mint az e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, online marketing controlling, és a mesterséges intelligencia szerepe.

1. E-kereskedelem:
Milyen trendek befolyásolják az e-kereskedelmi stratégiákat és hogyan alkalmazkodnak a vállalatok az online értékesítés kihívásaihoz?

2. Fogyasztói Magatartás:
Milyen hatást gyakorolnak a digitális csatornák a fogyasztók vásárlási döntéseire a különböző országokban? Hogyan befolyásolják az online élmények és a tartalomfogyasztás a fogyasztói preferenciákat?

3. Online Marketing Controlling:
Milyen módszerek és eszközök segítik a vállalatokat az online marketing hatékonyságának mérésében és ellenőrzésében?

4. Mesterséges Intelligencia (MI) Szerepe:
Milyen módon integrálják a vállalatok a mesterséges intelligenciát a digitális marketingstratégiáikba? Hogyan járul hozzá a MI a személyre szabott élmények és a célzott marketing hatékonyságához?

Várt Eredmények:
Célunk a területek közötti összefüggések és az alkalmazott eszközök hatékonyságának megértése.


Deadline for application: 2024-10-15

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )