Thesis supervisor: Kata Földi
Location of studies (in Hungarian): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Abbreviation of location of studies: DEGTK
Description of the research topic:
Napjainkban egyre inkább aktuálissá válik az FMCG piac konkrét árucsoport vásárlási szokás kutatások középpontba állítása, mivel a napi társadalmi gyakorlatokban – végső soron az életminőség alakításában – betöltött kulcsszerepe vitathatatlan, valamint a válság és a kereskedelempolitikai váltások miatt ma is tartó – alapvető strukturális átrendeződés társadalmi hatásai és azok feltáratlansága okán.
A kiskereskedelmi vállalkozások átalakulásával egyidőben a fogyasztók attitűdjében és viselkedésében jelentős változások következtek be. A változó fogyasztói és vásárlói magatartás hatással van az élelmiszerüzletek kínálatára, a vásárlási- és üzletválasztási szokásokra. A fogyasztás, a vásárlás, illetve annak körülményei meghatározó hatással vannak az emberek társadalmi közérzetére.
Required language skills: magyar Recommended language skills (in Hungarian): angol Number of students who can be accepted: 1