Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
OMNICHANNEL VÁSÁRLÓI DÖNTÉSEK - vevőélmény a tipikus vásárlói útvonalakon

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: University of Pécs
business and management
Doctoral School of Business Administration

Thesis supervisor: Krisztián Szűcs
Location of studies (in Hungarian): PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola
Abbreviation of location of studies: KTK


Description of the research topic:

A marketingirodalomban meghatározó kutatási területté vált az elmúlt években a vevőélmény (CX), amely alapvetően a vásárlási folyamat során szerzett élményekre, tapasztalatokra koncentrál. Ezeknek az útvonalaknak a modellezésére teszünk kísérletet a kutatócsoport tagjaival, akikkel több projektben működünk együtt más intézetek kollégáival és hazai nagyvállalatokkal egyaránt. Ide várjuk doktoranduszhallgatók jelentkezését, akik irodalom-feldolgozással és -elemzéssel, valamint a primer adatfelvételek támogatásával tudnak hozzájárulni további publikációs sikerekhez.

Required language skills: angol
Number of students who can be accepted: 1

Deadline for application: 2024-09-30

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )