Thesis supervisor: Krisztina Kolos
Location of studies (in Hungarian): Budapesti Corvinus Egyetem Abbreviation of location of studies: BCE
Description of the research topic:
A téma a szolgáltatásmarketing tudományterület azon kérdésköreivel foglalkozik, amelyek a fogyasztói magatartás megértését, elemzését tűzik ki célul. Ilyen kiemelt kérdésköröknek tekinthetők a következők:
a. A fogyasztó jellemzőinek hatása a szolgáltatás vásárlási folyamat egyes szakaszaiban: a kockázatvállalási hajlandóság, az innovativitás, érdekeltség, stb.
b. A szolgáltató és a vevő interakciójának ( service encounter) vizsgálata, a szerep, és forgatókönyv elméletek továbbfejlesztése és alkalmazása
c. Panaszkezelés (service recovery) magyarázó elméleteinek továbbfejlesztése, a justice theory szintetizálása
d. A közösségi média alkalmazásának lehetőségei a szolgáltató és vevő interakciójában
e. Az észlelet szolgáltatásminőség, a vevői elégedettség és a vevői együttalkotás (co-creation) kapcsolatának elemzése
f. A márkázás lehetőségei a szolgáltatásoknál: márkérték elemzése, márkakiterjesztések, márkarevitalizáció
g. Fenntartható fejlődés a szolgáltatási szektorban, a „zöld” szolgáltatás-attribútumok fogyasztói megítélése