Print previewpersonal data approved: 2024. IV. 07. Publications |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna, Rachwał Tomasz: The evolution of vocational education and training in Hungary and Poland 1989–2035, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 12: (3) pp. 328-356. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: The role of empowerment in social innovation., In: Márkus, Edina; Boros, Julianna; Kozma, Tamás (szerk.) Sustainability of Innovation, Debreceni Egyetemi Kiadó; Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) (2022) pp. 25-46. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: A szakképzés innovációs partneri szerepének lehetőségei és akadályai. Elméleti megközelítések., Szakképzés-Pedagógiai Tudományos Közlemények 2022/1: pp. 69-90. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: Participatory planning as community buliding?, In: Julianna, Boros; Tamás, Kozma; Edina, Márkus (szerk.) Community Building and Social Innovation, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) (2021) pp. 69-87. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English URL |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2023. XII. 30. |
Benke Mária Magdolna: A tanulórégió–kihívás és lehetőség. Hátrányos helyzetű régiók és kistérségek fejlesztésének tapasztalatai Magyarországon az európai uniós csatlakozás időszakában, type of document: language: Hungarian
|
2018
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2023. XII. 30. |
Magdolna Benke, Klára Czimre, Katalin R Forray, Tamás Kozma, Sándor Márton, Károly Teperics: Learning regions for resilience in Hungary: challenges and opportunities, In: Baycan, T.; Pinto, H (szerk.) Resilience, Crisis and Innovation Dynamics, Edward Elgar (2018) pp. 68-89. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 5 language: English
|
2016
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: A tanuló közösségek és szakképzés, EDUCATIO 25: (2) pp. 184-197. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2015
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2023. XII. 30. |
Kozma Tamás, Márkus Edina, Szabó Barbara, Benke Magdolna, Erdei Gábor, Teperics Károly, Tőzsér Zoltán, Gál Zoltán, Engler Ágnes, Bocsi Veronika, Dusa Ágnes, Kardos Katalin, Németh Nóra Veronika, Györgyi Zoltán, Juhász Erika, Herczegh Judit, Kenyeres Attila Zoltán, Kovács Klára, Szabó József, Szűcs Tímea, Forray R. Katalin, Cserti Csapó Tibor, Heltai Borbála, Híves Tamás, Márton Sándor, Szilágyiné Czimre Klára: Tanuló régiók Magyarországon, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) type of document: Book/Monography number of independent citations: 36 language: Hungarian
|
2013
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: A tanuló régiók, a tanuló közösségek és a szakképzés, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 29: (3) pp. 5-21. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2001
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2023. XII. 30. |
Benke Magdolna: A szociális partnerek szerepe a szakképzésben az Európai Unió nyolc országában. A kutatás legfontosabb eredményei és tanulságai, In: Benke, M (szerk.) A szociális partnerek szerepe a szakképzésben, Nemzeti Szakképzési Intézet (NSZI) (2001) pp. 237-270. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 41 ![from data base](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|