Print preview personal data approved: 2024. I. 15. Publications |
2022
from data base, 2023. I. 13. |
Sasné Grósz Annamária: A Gazdaságtudományi Kar Kari Tehetségprogramjának fejlesztése, Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kar type of document: Book/Monography language: Hungarian
|
2021
from data base, 2023. I. 13. |
Lőrincz Katalin, Grósz Annamária Sasné, Csapó János: Evaluation of Quality of Life and Living Space in the Balaton Destination (Hungary) Based on the Perceptions of the Local Residents and the Owners of Second Homes, EUROPEAN COUNTRYSIDE 13: (1) pp. 108-129. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: English URL |
2021
from data base, 2023. I. 13. |
Lőrincz Katalin, Sasné Grósz Annamária, Kántor Szilvia: A Pannon Egyetem közösségének életminősége és helyhez kötődése a Veszprém-Balaton2023 projekt tükrében, ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK 18: (1) pp. 80-89. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2021
from data base, 2023. I. 13. |
SASNÉ GRÓSZ ANNAMÁRIA, LŐRINCZ KATALIN, CSAPÓ JÁNOS: Életminőség-alapú településminősítés a helyi lakosok véleménye alapján a Balaton partmenti településein, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 2021/3-4,: pp. 31-47. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2020
from data base, 2023. I. 13. |
Hargitai Dávid Máté, Sasné Grósz Annamária, Veres Zoltán: Hagyományos és online tanulási preferenciák a felsőoktatásban – A COVID-járvány kihívásai, STATISZTIKAI SZEMLE 98: (7) pp. 839-857. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 21 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2023. I. 13. |
Sasné Grósz Annamária, Veres Zoltán: IDENTITY AND CONSUMER PREFERENCES OF TRANSYLVANIAN HUNGARIANS, In: Kyung, Hoon Kim (szerk.) Global Marketing Conference Proceedings, (2018) pp. 755-766. type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke language: English URL |
2015
from data base, 2023. I. 13. |
Sasné Dr. Grósz Annamária: A TDK megreformálási lehetőségei, neuralgikus pontjai a Közgazdaságtudományi Szekcióban, In: Törőcsik, Mária (szerk.) Tanulmányok a TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0028 „A Tudományos eredmények elismerése és disszeminációja - Önszerveződő és önkéntes részvételen alapuló tudományos tevékenységhez kapcsolódó kezdeményezések támogatása a Pécsi Tudományegyetemen” projekt keretében, Pécsi Tudományegyetem (2015) grosz_a_tdk_megreformalasi_lehetosegei_neuralgikus_pontjai_a_kozgazdasagtudomanyi_szekcioban type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2023. I. 13. |
Sasné Grósz Annamária: Az etnikai marketing lehetőségei Magyarországon, In: Svéhlik, Csaba (szerk.) Útkeresés, tudomány, felelősség, Kheops Automobil-Kutató Intézet (2015) p. 218. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2011
from data base, 2023. I. 13. |
Edward J Romar, Annamáraia Sas, Irene Yukhananov, Alan Girelli, Teddy Hristov: Two Markets, Two Universities, HUMAN ARCHITECTURE: JOURNAL OF THE SOCIOLOGY OF SELF-KNOWLEDGE 9: (3) pp. 37-49. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2010
from data base, 2023. I. 13. |
Sasné Grósz Annamária: A német nemzetiségi kisebbség identitásának és fogyasztási szokásainak regionális különbségei, A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2010: (2) pp. 165-173. type of document: language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 23 |
|
|