Print preview personal data approved: 2023. VII. 18. Publications |
2021
from data base, 2023. VII. 18. |
Sárdi Csilla: "Standing on the shoulders of giants." Author's presence in Hungarian students MA TEFL theses, PHILOLOGIA (BRATISLAVA) 31: (1) pp. 115-130. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2020
from data base, 2023. VII. 18. |
Sárdi Csilla: „Óriások vállán álltam.” A szerzői identitás megjelenése angol nyelvpedagógiai szakdolgozatokban, In: Fóris, Ágota; Bölcskei, Andrea; M., Pintér Tibor; Szoták, Szilvia; Tamás, Dóra Mária (szerk.) Nyelv, kultúra, identitás. Alkalmazott nyelvészeti kutatások a 21. századi információs térben, Akadémiai Kiadó (2020) pp. https://mersz.hu/hivatkozas/nyki1tlf_29-https://mersz.hu/hivatkozas/nyki1tlf_38. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2019
from data base, 2023. VII. 18. |
Sárdi Csilla: Sustaining long-term L2 and L3 learning motivation in a monolingual environment, In: Vetter, Eva; Jessner, Ulrike (szerk.) International Research on Multilingualism: Breaking with the Monolingual Perspective, Springer-Verlag (2019) pp. 215-232. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2018
from data base, 2023. VII. 18. |
Sárdi Csilla: Angol szakos hallgatók írásbeli szövegalkotásának fejlesztése. Egy akciókutatás eredményei, In: Dombi, Judit; Farkas, Judit; Gúti, Erika (szerk.) Aszimmetrikus kommunikáció - aszimmetrikus viszonyok, SZAK Kiadó (2018) pp. 1215-1239. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2016
from data base, 2023. VII. 18. |
Sárdi Csilla: Motivációs tényezők a harmadik nyelv elsajátításában, In: Gecső, Tamás (szerk.) Ikon, nyelvi jel, szimbólum: nem természetes jelek a kommunikációban, Tinta Könyvkiadó; Kodolányi János Főiskola (KJF) (2016) pp. 175-181. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2014
from data base, 2023. VII. 18. |
Sárdi Csilla: Learning German after English: L3 vocabulary learning strategies of an adult GFL learner, In: Horváth, József; Medgyes, Péter (szerk.) Studies in Honour of Marianne Nikolov, Lingua Franca Csoport (2014) pp. 289-302. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 1 language: English
|
2014
from data base, 2023. VII. 18. |
Sárdi Csilla: A harmadik nyelv tanulásában rejlő lehetőségek, MODERN NYELVOKTATÁS 20: (3) pp. 14-25. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian
|
2010
from data base, 2023. VII. 18. |
Sárdi Csilla: The BA in English studies programmes in Hungary and the Bologna process, KALBU STUDIJOS 17: pp. 72-76. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: English
|
2002
from data base, 2023. VII. 18. |
Sárdi Csilla: English language needs and course design, Kodolányi János Főiskola (KJF) type of document: Book/Monography number of independent citations: 2 language: English
|
2002
from data base, 2023. VII. 18. |
Sárdi Csilla: On the relationship between culture and ELT, KALBU STUDIJOS 3: pp. 101-107. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 76 language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 83 |
|
|