|
|
Personal data sheet |
Print preview personal data approved: 2024. II. 09. Publications |
2022
from data base, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos, Németh Péter, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián: Webrooming és showrooming Magyarországon, VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (7) pp. 79-93. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2021
from data base, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos András, Hornyák Miklós, Fűrész Diána Ivett, Erdős Sándor: Úton a körforgásos gazdaság felé, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 68: (10) pp. 1109-1129. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 5 language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2024. II. 09. |
Lóránt Dénes Dávid, Csapó János, Nagy Ákos, Törőcsik Mária: Can We Understand Non-Tourism as a Form of Sustainable Tourism? The Role of Lifestyle and Motivations behind Non-Traveling Based on the Hungarian Example, SUSTAINABILITY 12: (18) 7353 type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: English URL |
2020
from data base, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos, Guld Ádám, Kehl Dániel, Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária: Miért nem vonzó a lassú, mikor vágyunk rá? Életstílus csoportok kutatása szemiotikai megközelítéssel, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 9: (4) pp. 79-94. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2024. II. 09. |
Törőcsik M, Szűcs K., Nagy Á., Lázár E.: Életstílus kutatások és a marketing. Életstíluscsoportok Magyarországon a digitalizáció korában, REPLIKA (111) pp. 63-86. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 12 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kehl Dániel: A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével, STATISZTIKAI SZEMLE 97: (9) pp. 827-854. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2017
from data base, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos András, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kiss Viktor: Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction, SOCIETY AND ECONOMY 39: (1) pp. 141-160. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 33 language: English URL |
2017
from data base, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos András, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit: Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (EMOK különszám) pp. 14-27. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2016
from data base, 2024. II. 09. |
Kemény Ildikó, Simon Judit, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Measuring quality perception in electronic commerce, INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116: (9) pp. 1946-1966. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 40 language: English URL |
2016
from data base, 2024. II. 09. |
Nagy Ákos, Szűcs Krisztián, Kemény Ildikó, Simon Judit: SZŰKMARKÚAK, SZÓSZÓLÓK, NAGYVONALÚAK, BAJNOKOK?, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 5: (4) pp. 32-49. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 100 |
|
|
|
|
|