Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2020. XI. 15. Publications |
2018
from data base, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki Dávid: Lost in the maze of needs?, In: Bocz, Zsuzsa; Besznyák, Rita (szerk.) Porta Lingua 2018: Tudásmegosztás, értékközvetítés, digitalizáció – trendek a szaknyelvoktatásban és -kutatásban, Szaknyelvoktatók és -Kutatók Országos Egyesülete (SZOKOE) (2018) type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke language: English
|
2018
from data base, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki Dávid: Academic Discourse through the Millennia, In: Kenyeres, János; Illés, Éva (szerk.) Changing Perspectives, ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet (2018) type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2017
from data base, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki Dávid: Prospective English teachers’ acceptance of pronunciation variation in English in international contexts, NYELVVILÁG 19: pp. 120-128. type of document: Journal paper/Konferenciaközlemény language: English
|
2015
from data base, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki Dávid: Spoken discourse genres in the EAP classroom, In: Bocz, Zsuzsanna (szerk.) Porta Lingua 2015, Szaknyelvoktatók és -Kutatók Országos Egyesülete (SZOKOE) (2015) pp. 387-396. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English
|
2014
from data base, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki Dávid, Zsubrinszky Zsuzsanna: Developing a Questionnaire on Summary Writing Strategies, In: Bocz, Zsuzsanna (szerk.) Porta Lingua 2014: Szaknyelvi regiszterek és használati színterek, Szaknyelvoktatók és -Kutatók Országos Egyesülete (SZOKOE) (2014) pp. 365-376. type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke language: English
|
2013
from data base, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki David: The Oral Academic Presentation at the Crossroads of Cultures, In: Silye, Magdolna (szerk.) Porta Lingua 2013: Innováció és nemzetközi együttműködés a szaknyelv oktatásában és kutatásában, Szaknyelvoktatók és -Kutatók Országos Egyesülete (SZOKOE) (2013) pp. 115-122. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English
|
2011
from data base, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki David: Student's thesis introductions and journal article introductions: contrastive rhetorical and linguistic observations, PORTA LINGUA 9: pp. 203-213. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2010
from data base, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki David: Different Perceptions and Evaluations of Speech Acts in Academic Talk: A Case Study of Appropriacy in the Oral Component of an English Academic Purposes Examination, PORTA LINGUA 8: pp. 233-240. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2010
from data base, 2020. XI. 15. |
Dávid Veljanovszki: Raising cultural awareness in the language classroom as a means of aiding learners' cognitive, psychological and social development, NYELVVILÁG 10: pp. 29-33. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2007
from data base, 2020. XI. 15. |
David Veljanovszki: STUDENTS’ ACADEMIC SPEECH EVENTS AS SEEN BY STUDENTS AND TEACHERS IN A HUNGARIAN EFL SETTING, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1: pp. 38-53. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
| Number of independent citations to these publications: | 1 |
|
|