|
|
Personal data sheet |
Print preview personal data approved: 2024. III. 19. Publications |
2023
from data base, 2024. III. 19. |
Piedade Vaz-Rebelo, Graça Bidarra, Vanda Santos, Conceição Costa, Ilona Teglasi: Perceptions of competences promoted when exploring Poly-Universe in a teacher training workshop, In: Membiela, Pedro; Cebreiros, María Isabel (szerk.) Estrategias metodológicas e investigación en la enseñanza de las ciencias = Estratégias metodológicas e de pesquisa no ensino de ciências, Educación Editora (2023) pp. 453-457. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2023
from data base, 2024. III. 19. |
Oláhné Téglási Ilona, Kovács Zoltán: Interdiszciplináris, eszközhasználatra épülő kurzus hatása a tanár szakos hallgatók motivációjára, In: Kovács, Enikő (szerk.) Módszerek a fenntarthatóság jegyében, Líceum Kiadó (2023) pp. 41-54. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian URL |
2022
from data base, 2024. III. 19. |
Téglási Ilona: Motivation and Development – Using Poly-Universe Game in Teaching Mathematics and Other School Subjects, ATHENS JOURNAL OF SCIENCES 9: (3) pp. 177-192. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2021
from data base, 2024. III. 19. |
Négyesi Péter, Oláhné Téglási Ilona, Racsko Réka: Pros & cons of e-learning environments from an adaptivity perspective, Convergence Education Review 7: (2) pp. 45-54. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2020
from data base, 2024. III. 19. |
Oláhné Téglási Ilona: Logikaalapú élménypedagógiai módszerek a Komplex Alapprogramban, MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)- 2020.3. szám: pp. 3-9. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2020
from data base, 2024. III. 19. |
Oláhné Téglási Ilona: Tanuljunk meg játszani, hogy játszva taníthassunk!, TANÍTÓ 2020, 1-2. szám: pp. 17-21. type of document: Journal paper/Review paper language: Hungarian
|
2020
from data base, 2024. III. 19. |
Négyesi Péter, Oláhné Téglási Ilona, Racsko Réka: High school application of a mathematical software supporting problem-solving, MESTERSÉGES INTELLIGENCIA 2: (2) pp. 35-41. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2018
from data base, 2024. III. 19. |
Arató Ferenc, Árvai-Homolya Szilvia, Bagota Mónika, Czapné Makó Zita, Dobróné Tóth Márta, Egri Sándor, Eisner Tímea, Geda Gábor, Hoffmann Miklós, Juhász Tibor, Klein Sándor, Kovács Zoltán, Lengyelné Szilágyi Szilvia, Oláhné Téglási Ilona, Ördög Attila, Pintér Klára, Sarlós Erzsébet, Sitkuné Görömbei Cecília, Szávin Márk, Tóthné Szük Erzsébet, Troll Ede, Wiersumné Gyöngyösi Erika, Wintsche Gergely, Oláhné Téglási Ilona: A Logikaalapú alprogram koncepciója, EKE Líceum Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 7 language: Hungarian
|
2016
from data base, 2024. III. 19. |
Téglási Ilona: Comparing mathematical competences to school achievement in school tests, OBZORY MATEMATIKY, FIZIKY A INFORMATIKY / HORIZONS OF MATHEMATICS PHYSICS AND COMPUTER SCIENCES 2/2016: (45) pp. 9-24. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2016
from data base, 2024. III. 19. |
Gordon Győri János, Oláhné Téglási Ilona, Ütőné Visi Judit: A pedagógusszakma és -pálya népszerűsítésének technikái a nemzetközi gyakorlatban, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 14: (43) pp. 135-151. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 5 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 13 |
|
|
|
|
|