Olvasáspedagógia.
Anyanyelv- és irodalompedagógia történet;
A tanári szakma professzionalizációja-tanulható tanári kompetenciák. (to be translated)
Publications
2007
manual entry,
Mátyási Mária: Situationsbild der ungarischen Pädagogenausbildung im Bologna-Prozess im Spiegel der Rechtsregulierung, Wiesbaden type of document: Book chapter/Paper in edited volume
2007
manual entry,
Zsolnai Józsefné: Az olvasáspedagógia kihívásai, Dunaszerdahely type of document: Journal paper
2006
manual entry,
Zsolnai Józsefné: A magyartanárképzés kritikus pontjai és megoldásra váró feladatai az európai integráció folyamatában, Banska Bystrica - Eger type of document: Book chapter/Part in edited volume
2006
manual entry,
Zsolnai Józsefné: Az olvasás mint az élethosszig tartó tanulás feltétele, Dunaszerdahely type of document: Book chapter/Part of Monography
2002
manual entry,
Zsolnai Józsefné: Dokumentumok a Nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelési program történetéből (1971-2002), Pápa type of document: Further/Computer program
2002
manual entry,
Zsolnai Józsefné: A Nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelési program oktatáspolitikai kontextusa és hatástörténete (1971-2001), Pápa type of document: Further/Computer program
2002
manual entry,
Zsolnai Józsefné: A harminc éves Nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelési program oktatáspolitikai kontextusa és hatástörténete, Budapest type of document: Book chapter/Part in edited volume
1999
manual entry,
Zsolnai Józsefné: Út a funcionális analfabétizmus felé. Hogyan tudnak olvasni Magyarországon az iskoláskorúak?, Budapest type of document: Journal paper
1995
manual entry,
Zsolnai Józsefné: A nyelvi irodalmi és kommunikációs nevelési program fogadtatása Szlovákiában, Budapest type of document: Book chapter/Paper in edited volume
1982
manual entry,
Zsolnai Józsefné: Mimetikus játékok: önkifejezés – irodalmi élményszerzés, Budapest type of document: Book chapter/Paper in edited volume
Number of independent citations to these publications:
0
Scientometric data
Publication list in MTMT is not accessible.
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
0
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
0
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.