Print preview personal data approved: 2023. V. 28. Publications |
2022
from data base, 2022. X. 01. |
Tóth Péter, Horváth Kinga: The development level of pedagogical students’ inductive thinking in the 21st century, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 9: (2) pp. 102-126. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2022
from data base, 2022. X. 01. |
Tóth Péter, Horváth Kinga: Pedagogue students’ opinions on ideal teacher interaction, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT XXII.: (2.) pp. 72-92. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2021
from data base, 2022. X. 01. |
Tóth Péter, Pogátsnik Monika: A mérnökhallgatók induktív gondolkodása, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (10) pp. 38-57. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2021
from data base, 2022. X. 01. |
Tóth Péter, Horváth Kinga, Kéri Katalin: Development Level of Engineering Students’ Inductive Thinking, ACTA POLYTECHNICA 18: (5) pp. 107-129. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: English URL |
2020
from data base, 2022. X. 01. |
Péter Tóth, Kinga Horváth, György Juhász: Examination of teacher students' inductive thinking ability, AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 10: (2) pp. 138-145. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2019
from data base, 2022. X. 01. |
Horváth Kinga, Tóth Péter: Milyen az ideális tanári interakció a pedagógushallgatók szerint?, HERA ÉVKÖNYVEK: A MAGYAR NEVELÉS- ÉS OKTATÁSKUTATÓK EGYESŰLETÉNEK ÉVKÖNYVSOROZATA 6: pp. 389-408. type of document: Journal paper/Konferenciaközlemény number of independent citations: 6 language: Hungarian
|
2016
from data base, 2022. X. 01. |
Tóth Péter: A hazai szakrajzoktatás helyzete az 1884. és 1922. évi ipartörvények közötti időszakban, In: Tóth, Péter (szerk.) Empirikus kutatási tanulmányok a közép- és felsőoktatásban, Typotop Kft. (2016) pp. 7-23. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2016
from data base, 2022. X. 01. |
Tóth Péter, Tóth Péter: Bevezetés a műszaki rajz tanításának módszertanába II., Typotop Kft. type of document: Book/Monography number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2015
from data base, 2022. X. 01. |
Peter Toth: Self-regulated learning and learning style - A longitudinal research in the area of vocational education, In: s n (szerk.) International Conference on Interactive Collaborative Learning, International Society for Engineering Pedagogy (IGIP) (2015) pp. 844-853. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English URL |
2014
from data base, 2022. X. 01. |
Péter Tóth: The Role of Individual Differences in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (4) pp. 183-197. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 31 language: English URL |
| Number of independent citations to these publications: | 40 |
|
|