|
|
Personal data sheet |
Print preview personal data approved: 2024. I. 08. Publications |
2021
from data base, 2023. I. 17. |
Gyöngyvér Molnár, Ágnes Hódi, Éva D. Molnár, Zoltán Nagy, Benő Csapó: Assessment of first-year university students: facilitating an effective transition into higher education, In: Engler, Ágnes; Bocsi, Veronika (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2020., MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete (2021) pp. 11-26. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2021
from data base, 2023. I. 17. |
Szabó Dóra Fanni, Tóth Edit, D. Molnár Éva: A felzárkóztatás nehézségei és támogatásának lehetőségei a gyengén teljesítő iskolákban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (1) pp. 3-25. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2023. I. 17. |
Józsa Krisztián, D. Molnár Éva, Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 47-55. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 12 language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2023. I. 17. |
D Molnár Éva, Kovács Dénes, Bartyik Katalin: Comparison of Quality of Life and Learning Success of Adolescents Surviving Cancer and Their Classmates, JOURNAL OF CANCER EDUCATION 35: (2) pp. 352-358. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: English URL |
2019
from data base, 2023. I. 17. |
D. Molnár Éva, Kovács Dénes: A Gyermeki Viselkedés Kérdőív legrövidebb változatának (CBQ VS) magyar adaptációja, MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 20: p. 1. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2017
from data base, 2023. I. 17. |
Nagy Zoltán, D Molnár Éva: Tanulást hátráltató, nem hatékony stratégiák és korrigálási lehetőségeik, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 347-363. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 9 language: Hungarian URL |
2014
from data base, 2023. I. 17. |
Kárpáti Andrea, D Molnár Éva, Munkácsy Katalin: Pedagogising Knowledge in Multigrade Roma Schools: potentials and tensions of innovation, EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL 13: (3) pp. 325-337. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: English URL |
2013
from data base, 2023. I. 17. |
Józsa Krisztián, D Molnár Éva: The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success, In: Barrett, KC; Fox, NA; Morgan, GA; Fidler, DJ; Daunhauer, LA (szerk.) Handbook of self-regulatory processes in development, Taylor and Francis (2013) pp. 265-304. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 45 language: English URL |
2013
from data base, 2023. I. 17. |
D Molnár Éva: Tudatos fejlődés, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 27 language: Hungarian
|
2002
from data base, 2023. I. 17. |
D. Molnár Éva: Önszabályozó tanulás: nemzetközi kutatási irányzatok és tendenciák, MAGYAR PEDAGÓGIA 102: (1) pp. 63-79. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 26 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 127 |
|
|
|
|
|