Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
the share of work in the different doctoral schools.
research field in which current research is conducted
educational sciences
Publications
2022
from data base, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: Prevenció és a koragyermekkori intervenció fontossága és hatása a későbbi évekre, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2022: (3) pp. 53-65. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2021
from data base, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: Testvérgondozás – felnőtt értelmi fogyatékosokat gondozó testvérek, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 7: (2) pp. 111-121. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2020
from data base, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: Mit tanulhatunk a fejlődéselméletekből a matematika tanítása számára?, OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2: (2) pp. 33-61. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2020
from data base, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: Röviden a fejlődési diszpraxiával kapcsolatos kérdésekről, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 6: (2) pp. 105-116. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2018
from data base, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: Súlyos-halmozottan sérült gyermekek részvétele a családi tevékenységekben, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 4: (4) pp. 83-98. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2012
from data base, 2022. XII. 01.
Pető I: Voyage: L'education inclusive en Hongrie; On the way: Inclusive education in Hungary, In: Pető, I; Akimjakova, B (szerk.) Voyage: L'education inclusive en Hongrie; On the way: Inclusive education in Hungary, S.É.C.T. Association Internationale Sciences, Éducation, Cultures, Traditions (2012) pp. 67-78. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
2012
from data base, 2022. XII. 01.
Pető I, Ceglédi T: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve. A Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE), ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (11) pp. 66-82. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 12 language: Hungarian
2012
from data base, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: A szenzoros feldolgozás zavara, Belvedere Meridionale type of document: Book/Monography number of independent citations: 5 language: Hungarian
2004
from data base, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó, Nagy Zita Éva: Helyzetkép a befogadó nevelésről az észak-alföldi régió általános iskoláiban, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 54: (4-5) pp. 172-190. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: Hungarian
2003
from data base, 2022. XII. 01.
Pető I: Inklúzió a nevelésben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 13: (10) p. 3. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 14 language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
12
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.