research field in which current research is conducted
economics business and management
Publications
2011
from data base, 2013. IX. 06.
Rácz Georgina, Horváth Ágnes: LOHAS themes in hungarian women’s magasines, REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (1) pp. 589-606. type of document: Journal paper/Article language: English
2011
from data base, 2013. IX. 06.
Pólya Éva, Horváth Ágnes: Családtagok szerepének vizsgálata családi vásárlási folyamatban néhány élelmiszer esetében, ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1-2: pp. 19-24. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2010
from data base, 2013. IX. 06.
Horváth Á - Fodor M - Fürediné Kovács A -Mácsai É: Marketing, type of document: Further/Creation language: Hungarian
2010
from data base, 2013. IX. 06.
1) J Hámori – Á Horváth – J Lehota: Examination of the consumers ethnocentrism and products origin in the case of Hungarian foodstuffs, STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS 112: pp. 37-54. type of document: Journal paper/Article language: English
2009
from data base, 2013. IX. 06.
1) Fodor M – Horváth Á: The examination of the value system and food consumer preferences in the domestic consumer segments of institutional catering, ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1: pp. 1-12. type of document: Journal paper/Article language: English
2009
from data base, 2013. IX. 06.
2 Á Horvath – G Racz: The appearance of conscious consumer groups in Hungary, ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1: (2) p. -. type of document: Journal paper/Article language: English
2009
from data base, 2013. IX. 06.
3) Hámori J – Horváth Á: A hazai élelmiszerek megítélésének és preferenciájának vizsgálata egy magyar és egy külföldi élelmiszer-üzletlánc vásárlói körében – 1. rész., ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING VI: (1-2) p. -. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2009
from data base, 2013. IX. 06.
Fodor M, Horváth Á: Fogyasztói preferenciák és a szolgáltatásválasztás motivációi a hazai munkahelyi étkeztetés piacán, PERSPECTIVE : REVISTA DE STIINTA SI CULTURA XIII: (14) p. 106. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2008
from data base, 2013. IX. 06.
Horváth Á, Fodor M: The market of food consumption from the aspect of food preferences as reflected in a primary research in heves county, PERSPECTIVE : REVISTA DE STIINTA SI CULTURA 12: pp. 57-64. type of document: Journal paper/Article language: English
2003
from data base, 2013. IX. 06.
Horváth Á, Kovács A, Gyenge B: A vásárlók biotermékekkel szembeni attitűdje a hiper és szupermarketekben, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 37: (6) pp. 23-35. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.