Print preview personal data approved: 2024. VI. 23. Publications |
2023
from data base, 2024. VI. 23. |
Julianna Vig, László Révész, Mónika Kaj, Katalin Kälbli, Bernadett Svraka, Kinga Révész-Kiszela, Tamás Csányi: The Prevalence of Educational Neuromyths among Hungarian Pre-service Teachers, JOURNAL OF INTELLIGENCE 11: (2) 31 type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: English URL |
2023
from data base, 2024. VI. 23. |
Csányi Tamás, Kälbli Katalin, Svraka Bernadett, Révész-Kiszela Kinga, Vig Julianna: Neuromítoszok az oktatásban – tények és törekvések, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 78: (2) pp. 273-289. type of document: Journal paper/Review paper language: Hungarian URL |
2022
from data base, 2024. VI. 23. |
Révész-Kiszela Kinga: ADHD tüneteket mutató, tanköteles korú gyermekek mozgásállapotának és iskolai alapkészségeinek vizsgálata, In: Gombocz, Orsolya; Juhász, Márta Klára; Mongyi, Norbert (szerk.) Pedagógiai változások - a változás pedagógiája IV., Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) (2022) pp. 98-107. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2021
from data base, 2024. VI. 23. |
Hegyi Lili, Magyar Istvánné, Révész-Kiszela Kinga: Különleges bánásmódot igénylő tanulók a köznevelésben, In: Magyar, Istvánné (szerk.) Integráció-inklúzió Komplex Alapprogrammal, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2021) pp. 29-72. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2021
from data base, 2024. VI. 23. |
Révész-Kiszela Kinga: A Komplex Alapprogram együttnevelést támogató szemléletének megjelenése a Komplex Alapprogram Koncepciójában, In: Magyar, Istvánné (szerk.) Integráció-inklúzió Komplex Alapprogrammal, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2021) pp. 73-85. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2021
from data base, 2024. VI. 23. |
Révész-Kiszela Kinga: A Komplex Alapprogram alprogrami foglalkozásainak szerepe az SNI Irányelv sérülésspecifikus fejlesztési területeinek, nevelési céljainak megvalósításában, In: Magyar, Istvánné (szerk.) Integráció-inklúzió Komplex Alapprogrammal, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2021) pp. 86-96. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2021
from data base, 2024. VI. 23. |
Révész-Kiszela Kinga: Intervenciós program hatása a tanulási- és motoros képességekre az iskolaérettség függvényében, In: Fodor, Richárd; Karain-Gombocz, Orsolya; Miklós, Ágnes Kata (szerk.) Pedagógiai változások – a változás pedagógiája III., Szaktudás Kiadó (2021) pp. 299-308. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2018
from data base, 2024. VI. 23. |
Révész-Kiszela Kinga: Intervenciós program hatása az iskolaérettségre a tanulási- és motoros képességek tükrében, type of document: number of independent citations: 4 language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 7 |
|
|