personal data approved: 2024. II. 27. Publications |
2022
from data base, 2024. II. 27. |
Kovacs Peter, Kazar Klara, Kuruczleki Eva: Implementing Civic Statistics in Business Education: Technology in Small and Large Classrooms, In: Ridgway, Jim (szerk.) Statistics for Empowerment and Social Engagement, Springer International Publishing (2022) pp. 345-368. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 1 language: English URL |
2021
from data base, 2024. II. 27. |
Sumita Rai, Megyeri Eszter, Kazár Klára: The impact of equity sensitivity on mental health, innovation orientation, and turnover intention in the Hungarian and Indian contexts, INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL ANALYSIS 29: (4) pp. 1044-1062. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 10 language: English URL |
2021
from data base, 2024. II. 27. |
Kovacs Peter, Kuruczleki Eva, Kazar Klara, Liptak Lilla, Racz Tamas: Modern teaching methods in action in statistical classes, STATISTICAL JOURNAL OF THE IAOS 37: (3) pp. 899-919. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 5 language: English URL |
2020
from data base, 2024. II. 27. |
Kazár Klára: Brand communities and self-concept congruency in the case of a music festival, TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH 20: (2) pp. 157-169. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 8 language: English URL |
2020
from data base, 2024. II. 27. |
Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén, JATEPress type of document: Book/Monography language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2024. II. 27. |
Hetesi E, Kazár K, Révész B: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT EMOK Különszám: pp. 31-42. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2017
from data base, 2024. II. 27. |
Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata egy zenei fesztivál esetén, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (EMOK különszám) pp. 38-48. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: Hungarian
|
2017
from data base, 2024. II. 27. |
Kazár Klára, Prónay Szabolcs: My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (Spec.issue) pp. 51-59. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2015
from data base, 2024. II. 27. |
Kazár Klára: Lojalitást meghatározó tényezők feltárása zenei fesztiválok esetén fókuszálva a márka szerepére, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 49: (3) pp. 36-49. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: Hungarian
|
2014
from data base, 2024. II. 27. |
Kazár Klára: A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára, STATISZTIKAI SZEMLE 92: (1) pp. 33-52. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 58 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 93 |
|
|