VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2021. VII. 12. Publications |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2022. XI. 21. |
K. Nagy Emese: Development of Low-status Roma Students in a Heterogeneous Group of Students in Terms of Knowledge and Socialization, OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2: (2) pp. 21-31. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2022. XI. 21. |
K. Nagy Emese: Status Problem in Schools, In: Hideg, Gabriella; Simándi, Szilvia; Virág, Irén (szerk.) Prevenció, intervenció és kompenzáció, Debreceni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 377-386. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2020
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2022. XI. 21. |
K. Nagy Emese: A New Strategy for Teacher Education in Hungary, US-CHINA EDUCATION REVIEW B 10: (3) pp. 93-110. type of document: Journal paper/Article language: English Full text |
2019
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2022. XI. 21. |
K. Nagy Emese: A roma tanulók iskolai sikerességének kérdései, MAGYAR TUDOMÁNY 180: (11) pp. 1638-1648. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2018
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2022. XI. 21. |
Révész László, K Nagy Emese: A Komplex Alapprogram bemutatása, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 11-20. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 42 language: Hungarian URL |
2018
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2022. XI. 21. |
K Nagy Emese, Révész László, Revákné Markóczi Ibolya, Sápiné Bényei Rita, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Major Éva, Kovácsné Duró Andrea, Illésné Kovács Mária, Dobróné Tóth Márta, Óbis Hajnalka, Sarka Lajos, Huszár Zsuzsanna, Fűzné Kószó Mária, Musza Katalin, K Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia, EKE Líceum Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 43 language: Hungarian URL |
2018
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2022. XI. 21. |
Szivák Judit, Rapos Nóra, K Nagy Emese, Révész László: A Komplex Alapprogram alapelvei, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 25-35. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 20 language: Hungarian
|
2015
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2022. XI. 21. |
K Nagy Emese: A Komplex Instrukciós Program, mint státuszkezelő eljárás, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (5-6) p. 33. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 14 language: Hungarian URL |
2015
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2022. XI. 21. |
K Nagy Emese: KIP-könyv I-II., Miskolci Egyetemi Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 50 language: Hungarian Full text |
2012
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) from data base, 2022. XI. 21. |
K Nagy Emese: Több mint csoportmunka, Nemzeti Tankönyvkiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 54 language: Hungarian Full text |
| Number of independent citations to these publications: | 223 ![from data base](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|