|
|
|
Data sheet of PhD student |
Print previewPublications |
2024
from data base, 2024. V. 27. |
Holik Ildikó, Kersánszki Tamás, Sanda István Dániel, Márton Zoltán: Improving Security and Environmental Awareness through Game-Based Learning with Minecraft, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING PEDAGOGY 14: (4) pp. 90-107. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2024
from data base, 2024. V. 27. |
Kersánszki Tamás, Márton Zoltán, Fenyvesi Kristóf, Lavicza Zsolt, Holik Ildikó: Minecraft in STEAM education – applying game-based learning to renewable energy, INTERACTION DESIGN AND ARCHITECTURES (60) pp. 194-213. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2023
from data base, 2024. III. 21. |
Baross Márk Tamás, Márton Zoltán: STEM-alapú kompetenciák fejlesztése a szakképzésben tanulók számára, korszerű informatikai módszerek segítségével, In: Vámossy, Zoltán (szerk.) 57. Tudományos Diákköri Konferencia, Óbudai Egyetem (2023) pp. 43-43. type of document: language: Hungarian URL |
2023
from data base, 2024. V. 27. |
Kersánszki Tamás, Holik Ildikó, Márton Zoltán: Minecraft Game as a New Opportunity for Teaching Renewable Energy Topics, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING PEDAGOGY 13: (5) pp. 16-29. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: English URL |
2023
from data base, 2024. V. 27. |
Kersánszki Tamás, Márton Zoltán, Fenyvesi Kristóf, Lavicza Zsolt, Holik Ildikó: Implementation of Minecraft in Education to Introduce Sustainable Development Goals: Approaching Renewable Energy Through Game-Based Learning, In: Virkus, Sirje; Mealha, Óscar; Dascalu, Mihai (szerk.) Smart Learning Ecosystems as Engines of the Green and Digital Transition, Springer Nature Singapore (2023) pp. 219-232. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English URL |
2023
from data base, 2024. V. 27. |
Márton Zoltán, Baross Márk Tamás, Holik Ildikó, Molnár György: A kompetenciafejlesztés lehetőségei az integrált STEM oktatásban, In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) pp. 349-349. type of document: language: Hungarian
|
2023
from data base, 2024. V. 27. |
Holik Ildikó, Márton Zoltán, Baross Márk Tamás, Molnár György: Az integrált STEM-oktatás módszertani sajátosságai és társadalmi vonatkozásai, CIVIL SZEMLE 20: (7 Különszám) pp. 169-188. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2023
from data base, 2024. V. 27. |
Ildiko Holik, Zoltan Marton, Tamas Baross Mark, Gyorgy Molnar: Methodological Characteristics and Social Implications of Integrated Stem Education, CIVIL SZEMLE 20: (S1) type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2021
from data base, 2024. III. 21. |
Márton Zoltán: Monitoring és lakossági riasztó rendszerek Magyarországon, In: Vámossy, Zoltán (szerk.) 53. Tudományos Diákköri Konferencia, Óbudai Egyetem (2021) pp. 40-40. type of document: language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 6 |
|
|
|
|
|
|
|