Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2018. V. 07. Publications |
2015
from data base, 2018. IV. 14. |
Gaul Emil: Az ifjúság és a digitális kultúra, In: Gaul Emil, Havasi Tamás, Orosz Csaba A fiatalok digitális képi világa. Nyíregyháza: Nyíregyházi Főiskola, 2015. pp. 7-24. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2018. IV. 14. |
Gaul Emil: A fiatalok digitális szövegeinek tipográfiája, In: Gaul Emil, Havasi Tamás, Orosz Csaba A fiatalok digitális képi világa. Nyíregyháza: Nyíregyházi Főiskola, 2015. pp. 101-157. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2018. IV. 14. |
Gaul Emil, Havasi Tamás, Orosz Csaba : A fiatalok digitális képi világa, Nyíregyháza: Nyíregyházi Főiskola, 157 p. type of document: Book/Monography language: Hungarian
|
2015
from data base, 2018. IV. 14. |
Gaul Emil: Feminista feladatok, In: Ajtay-Horváth Magda [et al.] Szerk.: Kukla Krisztián Az applikáció vonzerejében. Nyíregyháza: Nyíregyházi Főiskola, 2015. pp. 270-282. (Acta Academiae Nyiregyhaziensis; 1.) type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2018. IV. 14. |
Gaul Emil: A tipográfiai ismeretek középiskolásoknak, In: BÍRÓ ISTVÁN FERENC, FERENCZINÉ ÁCS ILDIKÓ, GAUL EMIL, HAVASI TAMÁS, OROSZ CSABA, PINTÉR-KERESZTES ILDIKÓ, TÖRÖK ÁGNES, VÁRADI JUDIT Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért: ének-zene, zenepedagógia, rajz- és vizuális kultúra. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2015. pp. 163-216. (Szaktárnet-könyvek; 8.) type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2013
from data base, 2018. IV. 14. |
Kárpáti Andrea, Gaul Emil: Hungarian visual skills assessment study, In: Szerk.: Kárpáti Andrea, Szerk.: Gaul Emil From Child Art to Visual Language of Youth: New Models and Tools for Assessment of Learning and Creation in Art Education. Bristol: Intellect, 2013. pp. 75-100. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2013
from data base, 2018. IV. 14. |
Gaul E, Kárpáti A: Kunstunterricht in Ungarn, In: Szerk.: Kunibert Bering, Szerk.: Stefan Hölscher, Szerk.: Rolf Niehoff, Szerk.: Karina Pauls Visual Learning: Positionen im internationalen Vergleich. Oberhausen: Athena Verlag, 2013. pp. 201-220. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: German
|
1998
from data base, 2018. IV. 14. |
Gaul Emil: A képzési tartalom korszerűsítésének trendjei a vizuális nevelés területén három európai példán, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE XLVIII: (3) pp. 85-91. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
1997
from data base, 2018. IV. 14. |
Gaul Emil: A Tervezzünk Tárgyakat Pályázat tanulságai, In: Kárpáti Andrea Középiskolai tantárgyi feladatbankok 2. kötet. Budapest: Országos Közoktatási Intézet (OKI), 1997. pp. 89-105. (Mérés - értékelés - vizsga; 3..) 2, Vizuális nevelés: vizsga és projektmódszer type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
1990
from data base, 2018. IV. 14. |
Kárpáti Andrea, Gaul Emil: Art and Technology in Hungarian Education: Conflicts and Compromises, LEONARDO: JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SOCIETY FOR ARTS SCIENCES AND TECHNOLOGY 23: (2) pp. 189-196. type of document: Journal paper/Article language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 2 |
|
|