Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2020. X. 30. Publications |
2018
from data base, 2018. IV. 16. |
Csíkos Csaba, Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: Hungarian vocational education teachers’ views on their pedagogical knowledge and the information sources suitable for their professional development, EMPIRICAL RESEARCH IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING 10: Paper 2. p. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2016
from data base, 2018. IV. 16. |
Kereszty Orsolya, Kovács Zsuzsa: Oktatók- és képzők szakmai tanulása és fejlesztése a munkahelyi tanulás kontextusában., In: Szerk.: Kraiciné Szokoly Mária A felnőttképzésről három generáció nézőpontjából. Budapest: Magyar Pedagógiai Társaság, 2016. pp. 147-160. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2016
from data base, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: Az oktatási feladatokról és szerepekről való gondolkodás a hazai doktoranduszok körében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 4: (4) pp. 5-19. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian Full text |
2016
from data base, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: AZ INTÉZMÉNYI TÁMOGATÁS FORMÁI ÉS HASZNOSSÁGUK A DOKTORANDUSZ HALLGATÓK SZAKMAI SZOCIALIZÁCIÓJÁBAN, In: Szerk.: Buda András, Szerk.: Kiss Endre Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása: A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Debrecen: Kiss Árpád Archívum Könyvtára; DE Neveléstudományok Intézete, 2016. pp. 178-189. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: Professional Development of Doctoral Students: Trends in the Literature, In: Szerk.: Berács József, Szerk.: Julia Iwinska, Szerk.: Kováts Gergely, Szerk.: Liviu Matei Central European Higher Education Cooperation Conference Proceedings. Budapest: Corvinus University of Budapest Digital Press, 2015. pp. 178-189. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 3 language: English
|
2015
from data base, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa: Policy and practices:Academic development in Central_european countries., In: Szerk.: Viola Tamásová, Szerk.: Erika Juhász, Szerk.: Mihály Sári Innovation und Erneuerung im Bereich der Erwachsenenbildung in Mitteleuropa. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2015. pp. 109-116. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2015
from data base, 2018. IV. 16. |
Kereszty Orsolya, Kovács Zsuzsa, Csíkos Csaba: A szakképzésben oktatók professzionális tanulásának és fejlesztésének kutatási irányai a nemzetközi szakirodalomban, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 3: pp. 21-40. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2013
from data base, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa, Tókos Katalin: Oktatói együttműködés a tanulás támogatásáért, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (2) pp. 93-108. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian Full text |
2013
from data base, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa: Önszabályozó tanulás - értelmezési módok a kutatási metodológiák tükrében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ : (1) pp. 124-136. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 5 language: Hungarian URL |
2012
from data base, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa, Tókos Katalin: A tanulás eredményes megszervezését támogató oktatói munka fejlesztése és értékelése, In: Szerk.: Kiss Paszkál Kiválóság a felsőoktatásban: tanulási eredmény, hallgatói bevonódás és a tanítás minőségfejlesztése. Budapest: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2012. pp. 145-155. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 9 |
|
|