|
|
Personal data sheet |
Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2020. XI. 19. Publications |
2020
from data base, 2020. XI. 19. |
Dupák Karina, T. Balla Ágnes: Shadowing as a language technique: a case study, In: Juhász, Valéria; Sulyok, Hedvig; Balog, Edit; Basch, Éva; Csetényi, Korinna; Erdei, Tamás; Tóthné, Aszalai Anett; Sárvári, Tünde; Varga, Emőke (szerk.) Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban, SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék (2020) pp. 357-376. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English
|
2019
from data base, 2020. XI. 19. |
Doró Katalin, T. Balla Ágnes: English teacher trainees’ changing views concerning the effective language teacher: A self-reflective interview study, EDULINGUA 5: (1) pp. 41-56. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2018
from data base, 2020. XI. 19. |
T. Balla Ágnes, Bajnóczi Beatrix: Sikerre ítélve (?), avagy mi jellemzi az angol szakost tanulmányai kezdetén, In: Dombi, Judit; Farkas, Judit; Gúti, Erika (szerk.) Aszimmetrikus kommunikáció - aszimmetrikus viszonyok, SZAK Kiadó (2018) pp. 1193-1214. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2018
from data base, 2020. XI. 19. |
Tápainé Balla Ágnes, Bajnóczi Beatrix: Elsőéves angol szakos hallgatók nyelvtudása és nyelvtanulói háttere tanulmányaik kezdetén, In: Tódor, Erika-Mária; Tankó, Enikő; Dégi, Zsuzsanna (szerk.) Nyelvi tájkép, nyelvi sokszínűség, Sapientia EMTE Csíkszeredai Karának Humántudományok Tanszéke (2018) pp. 203-213. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2020. XI. 19. |
Bajnóczi Beatrix, T. Balla Ágnes: Akkor és most: Elsőéves anglisztika BA szakos hallgatók nyelvi előképzettsége, In: Gecső, Tamás; Sárdi, Csilla (szerk.) Nyelv és kép, Tinta Kiadó (2015) pp. 9-14. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 3 language: Hungarian
|
2014
from data base, 2020. XI. 19. |
Doró Katalin, T Balla Ágnes: Beliefs about the effective language teacher: The challanges of training (future) English teachers, In: Fregan, Beatrix (szerk.) Success and Challenges in Foreign Language Teaching, Nemzeti Közszolgálati Egyetem (2014) pp. 49-54. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 3 language: English URL |
2013
from data base, 2020. XI. 19. |
T Balla Ágnes: The Perceived Role of L2 English in the Process of Learning L3 German, ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 10: (1) pp. 62-76. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 5 language: English URL |
2010
from data base, 2020. XI. 19. |
T Balla Ágnes: A harmadiknyelv elsajátítás vizsgálati módszerei, In: Gecső, Tamás; Sárdi, Csilla (szerk.) Új módszerek az alkalmazott nyelvészeti kutatásban, Kodolányi János Főiskola; Tinta Könyvkiadó (2010) pp. 283-287. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
|
2009
from data base, 2020. XI. 19. |
Tápainé Balla Ágnes: Angolul és németül tanuló nyelvtanulók transzferjelenségei, In: Nádor, Orsolya (szerk.) A magyar mint európai és világnyelv, Balassi Intézet; MANYE (2009) pp. 701-707. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2008
from data base, 2020. XI. 19. |
Tápainé Balla Ágnes: What does an L3 learner already know?, In: Otilia, Marti Arnandiz; Maria, Pilar Safont Jorda (szerk.) Achieving multilingualism : wills and ways, Universitat Jaume I (2008) pp. 468-478. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 13 |
|
|
|
|
|