Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
the share of work in the different doctoral schools.
Pedagogy and psychology of the mathematical education.
Curriculum-planning. Research of the mathematical-didactics.
Schoolbook writing.
research field in which current research is conducted
psychology
Publications
2011
from data base, 2014. X. 17.
Szerző(k): Czeglédy István : A matematikatanítás pedagógiai - pszichológiai vonatkozása, Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 89 p. type of document: Book/Monography language: Hungarian
2011
from data base, 2014. X. 17.
Szerző(k): Czeglédy István : Kompetenciaalapú matematikaoktatás, Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 95 p. type of document: Book/Monography language: Hungarian
2011
from data base, 2014. X. 17.
Szerző(k): Czeglédy István : Rendszerszemlélet a matematika tanításában, Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 106 p. type of document: Book/Monography language: Hungarian
2010
manual entry, 2011. II. 20.
Dr. Czeglédy István: Matematika 6. Gondolkodni jó!, Műszaki Könyvkiadó Budapest, pp. 0-90 type of document: Book/Nincs besorolás (to be translated) language: Hungarian URL
2009
manual entry, 2011. II. 20.
Dr. Czeglédy István: Matematika 9. Gondolkodni jó!, Műszaki Könyvkiadó Budapest, pp. 0-100 type of document: Book/Nincs besorolás (to be translated) language: Hungarian URL
2008
from data base, 2014. X. 17.
Szerző(k): Czeglédy István, Szerző(k): Kovács András: How to choose a textbook on mathematics?, ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA 1: (2) pp. 16-30. type of document: Journal paper/Article language: English
2006
from data base, 2014. X. 17.
Szerző(k): Czeglédy István: Teljes körű matematika tantárgyi képességmérés Miskolc város általános iskoláinak 5. osztályaiban, MISKOLCI PEDAGÓGUS 41: pp. 1-15. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2005
from data base, 2014. X. 17.
Szerző(k): Czeglédy István, Szerző(k): Szász Réka: The mathematics textbook as an aid to differentiation, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 3: (1) pp. 35-53. type of document: Journal paper/Article language: English
2004
from data base, 2014. X. 17.
Szerző(k): Czeglédy István, Szerző(k): Kovács András: Writing a textbook – As we do it, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 2: (1) pp. 185-201. type of document: Journal paper/Article language: English
1994
from data base, 2014. X. 17.
Szerző(k): Czeglédy István, Szerző(k): Czeglédy Istvánné: A tankönyvírásról röviden, PEDAGÓGIAI MŰHELY (NYÍREGYHÁZA) 20: (3) pp. 54-57. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.