Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
the share of work in the different doctoral schools.
workplace learning, professional learning and development, inequalities in education, gender history
research field in which current research is conducted
educational sciences
Publications
2018
from data base, 2018. IV. 10.
Csíkos Csaba, Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: Hungarian vocational education teachers’ views on their pedagogical knowledge and the information sources suitable for their professional development, EMPIRICAL RESEARCH IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING 10: Paper 2. p. type of document: Journal paper/Article language: English DOI
2016
from data base, 2018. IV. 10.
Stéber Andrea, Kereszty Orsolya: A tudásmenedzsment a munkahelyi tanulásban, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ : (4) pp. 20-30. pp. 20-30. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2015
from data base, 2016. IX. 13.
Stéber Andrea, Kereszty Orsolya: A munkahelyi tanulás támogatási formái - a tudásmenedzsment szerepe - Az elméleti kutatások kritikai elemzése, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 4: pp. 34-52. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2015
from data base, 2018. IV. 10.
Kereszty Orsolya, Kovács Zsuzsa, Csíkos Csaba: A szakképzésben oktatók professzionális tanulásának és fejlesztésének kutatási irányai a nemzetközi szakirodalomban, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 3: pp. 21-40. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2015
from data base, 2018. IV. 10.
Kereszty Orsolya, Stéber Andrea: Az informális tanulás értelmezései a XXI. században, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 9-10: pp. 27-41. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL
2014
from data base, 2018. IV. 10.
Kereszty Orsolya: Nők az oktatásban Magyarországon 1989-2013, In: Szerk.: Juhász Borbála A nőtlen évek ára: A nők helyzetének közpolitikai elemzése : 1989-2013. Budapest: Magyar Női Érdekérvényesítő Szövetség, 2014. pp. 259-294. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 6 language: Hungarian Full text
2011
from data base, 2018. IV. 10.
Kereszty Orsolya : "A Nő és a Társadalom" a nők művelődéséért (1907-1913), Budapest: Magyar Tudománytörténeti Intézet, 246 p. (Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára; 88.) type of document: Book/Monography number of independent citations: 12 language: Hungarian
2010
from data base, 2018. IV. 10.
Kereszty Orsolya : Nőnevelés és nemzetépítés Magyarországon (1867-1918), Sopron: Novum Verlag, 362 p. type of document: Book/Monography number of independent citations: 11 language: Hungarian
2009
from data base, 2018. IV. 10.
Kereszty Orsolya: Gender in Textbooks, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 4: (2) pp. 1-7. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 10 language: English Full text
2005
from data base, 2018. IV. 10.
Kereszty Orsolya: A társadalmi nemek reprezentációjának vizsgálata a tankönyvekben, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 3: pp. 56-67. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 37 language: Hungarian URL
Number of independent citations to these publications:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.