Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 19. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XII. 05. |
Tókos Katalin, Takácsné Kárász Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Szivák Judit: Classroom learning environments and dropout prevention in Hungary, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 58: (4) pp. 741-758. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 05. |
Rapos Nóra, Tókos Katalin, Nagy Krisztina, Eszes Fruzsina, Horváth László: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének és tanulásának komplexitása, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (1) pp. 7-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 05. |
Rapos Nóra: A pedagógiai értékelés, In: Falus, Iván; Szűcs, Ida (szerk.) A didaktika kézikönyve, Akadémiai Kiadó (2022) pp. 649-690. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2023. XII. 05. |
Ei Phyu Chaw, Aigerim Kozhabergenova, Mestawot Tafese Beyene, Amin Saed, Erika Kopp, Nora Rapos: The role of practicum in teacher education policy documents in Ethiopia, Myanmar, Kazakhstan, and Iran, REVISTA DE STIINTELE EDUCATIEI / JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES 23: (2) pp. 14-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. XII. 05. |
Szivák Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Kopp Erika: Planning teachers’ professional development in the light of master teachers programmes, PEDACTA 11: (1) pp. 1-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 05. |
Rapos Nóra, Bükki Eszter, Gazdag Emma, Nagy Krisztina, Tókos Katalin: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása. Fogalmi változások, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 28-45. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2023. XII. 05. |
Pesti Csilla, Rapos Nóra, Nagy Krisztina, Bohán Mariann: Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary, ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017: (38) pp. 58-76. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2023. XII. 05. |
Rapos Nóra: A támogatás értelmezései a személyes szakmai életúton, In: Vámos, Ágnes (szerk.) Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje, ELTE Eötvös Kiadó (2016) pp. 79-102. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2023. XII. 05. |
Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György: Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 43 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2009
adattárból, 2023. XII. 05. |
Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Fejlesztő értékelés, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 52 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 134 |
|
|