Thesis supervisor: Tamara Keszey
Location of studies (in Hungarian): Budapesti Corvinus Egyetem Abbreviation of location of studies: BCE
Description of the research topic:
Marketing-vezérelt innováció: Az innováció, a vállalatok piaci igényekhez történő alkalmazkodása a hosszú távú siker kulcsa. A vállalaton belül a marketing funkció feladata a vevők igényeinek megértése, és annak a vállalaton belül, a termékfejlesztés folyamatában résztvevő további területek felé történő továbbítása. Az innováció szakirodalma rámutat arra, hogy a termékfejlesztések sikeréhez a marketing minden innovációs fázisban részt kell, hogy vállaljon. A kutatás célja a marketing szerepének pontos feltárása ebben a folyamatban, figyelembe véve a piac és a szervezetek sajátosságait. A témavezető egy a témakörhöz kapcsolódó nemzetközi kutatócsoport tagja. A kutatócsoport vezető német, holland és amerikai kutatókból áll, így a leendő doktorandusznak lehetősége van a közös kutatómunkába történő bekapcsolódásra.
Bővebb információkért keresse Dr. Keszey Tamarát a tamara.keszey@uni-corvinus.hu e-mail címen.