Thesis supervisor: Zsófia Kenesei
Location of studies (in Hungarian): Budapesti Corvinus Egyetem Abbreviation of location of studies: BCE
Description of the research topic:
A turisztikai iparág Magyarország számára kiemelkedő fontosságú. Ahhoz azonban, hogy a turisztikai vállalakozások gazdaságosan működjenek, elengedhetetlen a marketing-tevékenységük megfelelő kialakítása. A téma kutatása során számtalan probléma vetődhet fel, amelyek közül kiemelkedő az élménymarketing, a digitalizáció, és az új üzleti modellek megjelenése. A turizmusban fontos kialakítani a vevővel való kommunikáció megfelelő módját, ami az interkulturális kihívásokkal való megküzdési stratégiák kialakítását teszi szükségessé. A doktori kutatás ezen a területen irányulhat mind a szolgáltatói mind a fogyasztói oldal vizsgálatára.
Elérhetőségi lehetőség:
zsofia.kenesei@uni-corvinus.hu
Tel.: 482-5585
Required language skills: angol Number of students who can be accepted: 1