written composition; learning in higher education; the development of the teacher knowledge base
research field in which current research is conducted
educational sciences
Publications
2016
from data base, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: A tanári tervezés tanulásának kezdeti lépései, In: Szerk.: Zsolnai Anikó, Szerk.: Kasik László A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztraktkötet. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, 2016. p. 318. 1 p. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
2015
from data base, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: A tanári tervezés tanulásának és tanításának vizsgálata, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65: (11-12) pp. 92-106. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian
2012
from data base, 2016. III. 11.
Molnár Edit Katalin, Nagy Zsuzsanna: Anyanyelvi készségek és képességek, In: Szerk.: Csapó Benő Mérlegen a magyar iskola. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 191-240. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 4 language: Hungarian Full text
2012
from data base, 2018. XI. 13.
D Molnár Éva, Molnár Edit Katalin, Józsa Krisztián: Az olvasásvizsgálatok eredményei, In: Szerk.: Csapó Benő Mérlegen a magyar iskola. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 17-81. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 20 language: Hungarian Full text
2009
from data base, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: Az írásbeli szövegalkotás funkciója és hatékonysága magyar egyetemista diákok dolgozatainak szövegeiben, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2: (1) type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 13 language: Hungarian
2006
from data base, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: Olvasási képesség és iskolai tanulás, In: Szerk.: Józsa Krisztián Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Budapest: Dinasztia, 2006. pp. 43-60. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 14 language: Hungarian
2002
from data base, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: Az írásbeli szövegalkotás, In: Szerk.: Csapó B Az iskolai műveltség. Budapest: Osiris Kiadó, 2002. pp. 193-216. (Osiris tankönyvek) type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 27 language: Hungarian
2000
from data base, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: A fogalmazási képesség fejlődésének mérése, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 10: (8) pp. 49-59. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 24 language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.