Print preview personal data approved: 2024. I. 03. Publications |
2023
from data base, 2024. I. 03. |
Buvár Ágnes, Gáti Mirkó: Digital marketing adoption of microenterprises in a technology acceptance approach, MANAGEMENT AND MARKETING 18: (2) pp. 127-144. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2019
from data base, 2024. I. 03. |
Mitev Ariel, Bauer András, Gáti Mirkó: A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 66: (1) pp. 95-113. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2024. I. 03. |
Simay Attila Endre, Gáti Mirkó: Publicity in mobile and social media, SOCIETY AND ECONOMY 41: (2) pp. 193-210. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2019
from data base, 2024. I. 03. |
Maticsek Flóra, Neulinger Ágnes, Gáti Mirkó: Trollok jelentősége az online közösségek életében, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 8: (1) pp. 34-52. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2024. I. 03. |
Gáti Mirkó, Bauer András: Marketing decision-making in hungarian smes, TRZISTE / MARKET 31: (1) pp. 39-59. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 12 language: English URL |
2019
from data base, 2024. I. 03. |
Gáti Mirkó, Simay Attila Endre: GDPR – A személyes adatok védelme és ennek percepciója egy magyar kutatás tükrében, GLOSSA IURIDICA 6: (1-2) pp. 305-322. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2019
from data base, 2024. I. 03. |
Bauer András, Mitev Ariel Zoltán, Gáti Mirkó: Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (9) pp. 6-13. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 5 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2024. I. 03. |
Bauer András, Berács József, Gáti Mirkó: Marketingkutatások változásai - visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (12) pp. 32-49. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2024. I. 03. |
Simay Attila Endre, Gáti Mirkó: Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről, VEZETÉSTUDOMÁNY 49: (12) pp. 11-23. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2024. I. 03. |
Mirkó Gáti, Ariel Mitev, András Bauer: Investigating the Impact of Salespersons’ Use of Technology and Social Media on Their Customer Relationship Performance in B2B Settings, TRZISTE / MARKET 30: (2) pp. 165-176. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 11 language: English URL |
| Number of independent citations to these publications: | 34 |
|
|