Print preview personal data approved: 2024. IV. 17. Publications |
2022
from data base, 2022. X. 17. |
Szabó Éva, Kóródi Kitti, Szél Erzsébet, Jagodics Balázs: Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 11: (1) pp. 151-162. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: English URL |
2021
from data base, 2022. X. 17. |
La Salle Tamika P., Rocha-Neves Jesslynn, Jimerson Shane, Di Sano Sergio, Martinsone Baiba, Majercakova Albertova Silvia, Gajdošová Eva, Baye Ariane, Deltour Caroline, Martinelli Victor, Raykov Milosh, Hatzichristou Chryse, Palikara Olympia, Szabó Éva, Arlauskaite Zydre, Athanasiou Danai, Brown-Earle Orlean, Casale Gino, Lampropoulou Aikaterini, Mikhailova Aleksandra, Pinskaya Marina, Zvyagintsev Roman: A multinational study exploring adolescent perception of school climate and mental health., School Psychology 36: (3) pp. 155-166. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: English URL |
2021
from data base, 2022. X. 17. |
Martos Tamás, Jagodics Balázs, Kőrössy Judit, Szabó Éva: Psychological resources, dropout risk and academic performance in university students – pattern-oriented analysis and prospective study of Hungarian freshmen, CURRENT PSYCHOLOGY type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2020
from data base, 2022. X. 17. |
Szabó Éva, Bátor Bettina, Bobor Péter, Korláth Petra, Szappanos Csilla, Jagodics Balázs: Mi van a kiégés-fogékonyság mögött?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (3) pp. 3-17. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2022. X. 17. |
Jagodics Balázs, Gajdics Janka, Gubics Flórián, Horvát Barbara, Vatai Katalin, Szabó Éva: Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (7) pp. 46-60. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2022. X. 17. |
Szabó Éva, Jagodics Balázs: Teacher burnout in the light of workplace, organizational, and social factors, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (3) pp. 1-21. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 7 language: English URL |
2019
from data base, 2022. X. 17. |
Virág Krisztina, Dudok Réka, Szabó Éva: Tanulási korláttal küzdő tanulók egyes pszichológiai erőforrásainak vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (9) pp. 38-50. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2022. X. 17. |
Balázs Jagodics, Kitti Kóródi, Tamás Martos, Judit Kőrössy, Éva Szabó: Az aktív-passzív halogatás kérdőív magyar változatának pszichometriai jellemzői és módosított struktúrája [Modified structure and psychometric properties of the hungarian version of the active-passive procrastination scale], MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 74: (4) pp. 489-505. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2022. X. 17. |
Kóródi Kitti, Szabó Éva: A tanulmányi reziliencia értelmezése, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 74: (4) pp. 527-545. type of document: Journal paper/Review paper number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2022. X. 17. |
Szántai Levente, Szabó Éva: Csoportnormák lehetséges kapcsolata az edzésminőséggel fiatalkorú labdarúgók esetében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 19: (4) pp. 55-72. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 20 |
|
|