Print preview personal data approved: 2023. X. 25. Publications |
2019
from data base, 2020. II. 07. |
Eisingerné Balassa Boglárka, Csákvári Tímea, Ágoston István: Az egészségbiztosítási gyógyszerkiadások alakulása Magyarországon, ORVOSI HETILAP 160: (Supplement 1) pp. 49-54. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2020. II. 07. |
Eisingerné Balassa Boglárka, Bakó F.: A magyarországi meleg férfiak ruházati márkákkal kapcsolatos attitűdjei, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 53: (1) pp. 55-62. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2020. II. 07. |
Eisingerné Balassa Boglárka, Rámháp Szabolcs: Projektalapú oktatás a Széchenyi Egyetem Menedzsment Campusán a Lean Service Creation (LSC) módszer adaptálásával, In: Koltai, László (szerk.) Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban, Óbudai Egyetem Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar (2019) pp. 384-397. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
|
2019
from data base, 2020. II. 07. |
Eisingerné Balassa Boglárka, Rámháp Szabolcs: Innovation development methods for small- and medium-sized enterprises based on the trends/requirement of industry 4.0, In: M., Bezpartochnyi (szerk.) Organizational-economic mechanism of management innovative development of economic entities, WSSG (2019) pp. 251-274. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2019
from data base, 2020. II. 07. |
Eisingerné Balassa Boglárka: A szociális ellátás történeti áttekintése, és gazdaságpolitikai vonatkozásai Magyarország és az EU-28-ak összefüggéseiben, In: Gyömörei, Tamás (szerk.) EGÉSZSÉG Sport Gazdaság I., Mobilis (2019) pp. 76-93. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Angol, Magyar
|
2019
from data base, 2020. II. 07. |
Eisingerné Balassa Boglárka: Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel, PROSPERITAS 6: (2) pp. 79-94. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2014
from data base, 2020. II. 07. |
Eisingerné Balassa Boglárka, Józsa László: Vásárlási szokások a mozaikcsaládok dzsungelében, In: Lehota, József; Berács, József; Rekettye, Gábor (szerk.) Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves, MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság (2014) pp. 235-259. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2014
from data base, 2020. II. 07. |
Eisingerné Balassa Boglárka, Gábora Bernadett: Most mutasd meg! Önkéntesek bevonásának lehetőségei a győri EYOF kapcsán, In: Hetesi, Erzsébet; Révész, B (szerk.) "Marketing megújulás", SZTE GTK (2014) pp. 203-212. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2013
from data base, 2020. II. 07. |
Makkos-Káldi Judit, Eisingerné Balassa Boglárka, Kecskés Petra: Aranyat ér-e az ezüstgeneráció?, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 1: (1) pp. 119-134. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 5 language: Hungarian
|
2010
from data base, 2020. II. 07. |
Józsa L, Eisinger B: Strategic Analysis through the Example of the Hungarian Sugar Market, STRATEGIC MANAGEMENT: INTERNATIONAL JOURNAL OF STRATEGIC MANAGEMENT AND DECISION SUPPORT SYSTEM IN STRATEGIC MANAGEMENT 15: (1) pp. 39-45. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 10 |
|
|