Husz Ildikó, Elek Zsuzsanna Réka, Jakab Laura: A hátrányos helyzetű fiatalok jövőképei - Jövőtervek és pályaválasztási kényszerek a tanulók és a tanárok szemszögéből, type of document: language: Hungarian
2019
from data base, 2021. I. 25.
Husz Ildikó, Elek Zsuzsanna: Megfelelőek-e a közpolitikai beavatkozások a tinédzserkorban szülő anyák munkaerő-piaci integrációjának elősegítésére?, In: Gábriel, Dóra; Kund, Attila; Tibori, Timea; Wessely, Anna (szerk.) A munka a XXI. században. A Magyar Szociológiai Társaság 2019. évi vándorgyűlése a Kodolányi János Egyetemmel közös rendezésben. Absztraktkötet, Magyar Szociológiai Társaság (2019) pp. 54-55. type of document: language: Hungarian
2019
from data base, 2021. I. 25.
Elek Zsuzsanna Réka: Against social exclusion of deprived Roma adolescents with action research, type of document: language: English
2019
from data base, 2021. I. 25.
Elek Zsuzsanna Réka, Husz Ildikó: Teenage childbearing as a special issue of family-centered social investment, type of document: language: English
2018
from data base, 2021. I. 25.
Elek Zsuzsanna Réka: „Átlagosan” az átlag alatt., type of document: language: Hungarian
2018
from data base, 2021. I. 25.
Elek Zsuzsanna Réka: Early childbearing and the potential of an action research, type of document: language: English
2017
from data base, 2021. I. 25.
Elek Zsuzsanna Réka: Gyerekesélyek a két világháború között és napjainkban, type of document: language: Hungarian
2017
from data base, 2021. I. 25.
Elek Zsuzsanna Réka: Korai gyermekvállalás és korai iskolaelhagyás, type of document: language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.