Bejelentkezés
 Fórum
 
intézményenként tudományáganként név szerint dátum szerint doktori iskolánként  
Doktori védések lekérdezése doktori iskolánként
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
időpont szerint




 
Neveléstudományi Doktori Iskola doktori védései

doktorjelölt neve

témavezető

társ témavezető

védés időpontja

értekezés címe

cím odaítélése /döntés dátuma
Tózsa-Rigóné Nagy JuditBarabás Katalin2012-05-23 12:30:00A mindennapos testnevelés complex programja Hódmezővásárhelyen 2005-től 2009-ig: Megvalósulás, hatékonyságvizsgálat, szoftverfejlesztés2012-06-07
Juhász DóraNémeth Dezső2023-03-14 10:00:00A tanulási és emlékezeti folyamatok életkori változásai2023-04-06
Major LenkePapp Katalin2017-11-21 11:00:00Egy környezeti nevelési program beillesztésének kísérlete a szerbiai alsó tagozatos oktatásba, tanítóképzős hallgatók bevonásával2017-12-07
Pintér HenriettVidákovich Tibor2013-11-19 10:00:00A tudás szerveződésének vizsgálata fogalmazásban és grafikus ábrázolásban2013-12-12
Kovács Anett JolánFarkas Éva2021-05-12 10:00:00A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validálása a magyar felsőoktatásban2021-06-03
Orosz GáborKorom Erzsébet2023-11-21 09:30:00Kutatási készségek fejlesztése a kémiaórán: egy 10. évfolyamon végzett kísérlet tapasztalatai2023-12-14
Fodor-Bónus LillaNagy Lászlóné2024-05-03 14:30:00Kutatási készségek fejlesztése játékos kutatásalapú tanulással biológia tantárgyi tartalmon, 8. évfolyamon2024-05-30
Bús EnikőKorom Erzsébet2018-05-29 10:00:00Tanárjelöltek szakmai énképének fejlesztése aktív tanulásra épülő kurzuson keresztül2018-06-07
Hamvai CsabaPikó Bettina2014-11-24 09:00:00Általános és középiskolai tanulók jóllétének pozitív pszichológiai aspektusai2014-12-11
Szabó Dóra FanniCsapó Benő2021-11-15 14:30:00Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében2021-12-17
Akhmetova AigulCsapó Benő2022-05-16 14:00:00Assessing 6th and 8th Grades Students’ Reading Skills and Literacy in Kazakh, Russian, and English Languages in Kazakhstan2022-05-26
Szili KatalinMolnár Gyöngyvér2016-05-19 10:00:00A fonológiai tudatosság és a mentális lexikon fejlettségének mérését lehetővé tévő online tesztrendszerek kidolgozása és működésének hatákonyságvizsgálata2016-06-02
Dancsó TündeMolnár Gyöngyvér2009-07-02 11:00:00A tanulók informatikai készségének fejlettsége az általános és a középiskola végén2009-12-17
Kiss RenátaCsapó Benő2018-11-26 15:00:00A fonológiai tudatosság technológiai alapú mérése 5-8 éves gyermekek körében2018-12-13
Vígh TiborVidákovich Tibor2011-03-22 12:00:00Az idegen nyelvi érettségi működése és hatása a tanulói teljesítmények és a tanári nézetek tükrében2011-06-09
Gráf RózsaSzokolszky Ágnes2022-10-19 14:30:00A koraszülöttség mint az iskolai teljesítményzavarok rizikótényezője2022-12-16
Pásztor AttilaCsapó Benő2016-11-21 15:30:00Az induktív gondolkodás technológia alapú mérése és fejlesztése2016-12-08
Kinyó LászlóCsapó Benő2012-11-22 11:00:00Az állampolgári kompetencia egyes összetevőinek és a közösségi tevékenységformák jellemzőinek vizsgálata 7. és 11. évfolyamos hallgatók körében2012-12-13
Shaakumeni SimsonCsapó Benő2020-07-15 10:30:00Development, Adaptation and Validation of Instruments for Assessing Namibian Students’ Beliefs about Nature of Science2020-09-14
Kham Thi NangNikolov Marianne2023-10-16 09:30:00The role of feedback in the processes and outcomes of academic writing in English as a foreign language at intermediate and advanced levels2023-12-14
Mohammed Saif HusamKinyó László2024-01-23 14:30:00E-learning usage from a social constructivist learning approach: perspectives of Iraqi Kurdistan students in social studies classrooms2024-04-04
Devosa IvánBarabás Katalin2018-05-17 11:00:00A kortárssegítés hatékonyságának vizsgálata a reproduktív egészségfejlesztő munkában, és az eredmények alapján kialakított Ariadné Többgenerációs Egészségfejlesztő program ismertetése2018-06-07
Tánczos TímeaNémeth Dezső2014-05-27 15:00:00A verbális fluencia és a munkamemória életkori változásai és szerepük az iskolai teljesítményben2014-06-05
Huszka NoémiKinyó László2021-10-18 11:00:00A tanuló-tanító közötti kapcsolat a pedagógusok szemszögéből: a Student-Teacher Relationship Scale kérdőív alkalmazása és a tanítói vélemények összefüggése a diákok válaszaival2021-12-17
Hídvégi PéterBarabás Katalin2015-11-23 13:00:00Munkahelyi egészségfejlesztés lehetősége a Vám- és Pénzügyőrség személyi állományának és a rendészeti szakközépiskolák oktatóinak empirikus vizsgálata alapján2015-12-10
Vígh-Kiss ErikaCsíkos Csaba2021-11-26 11:00:00A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében2021-12-17
Nguyen Lan Anh ThuyHabók Anita2024-07-05 14:30:00Digital Literacy of English as a Foreign Language Students and Teachers in the Context of Vietnamese Universities
Piczil MártaPikó Bettina2009-05-15 10:00:00Az ápolói hivatás magatartástudományi vizsgálata és egészségvédelme2009-06-04
Tongori ÁgotaMolnár Gyöngyvér2018-11-21 12:00:00Measuring ICT literacy among grade 5-11 students: Confidence in accessing information2018-12-13
Szabadi MagdolnaZsolnai Anikó2018-11-26 13:00:00A szociális kompetencia érzelmi elemeinek fejlesztése zeneterápiás eszközökkel tanító és tanár szakos hallgatók körében2018-12-13
Dobos BiankaPikó Bettina2022-06-21 11:30:00A perfekcionizmus személyiségjellemzőkkel való összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőttek körében2022-10-14
Kétyi AndrásKárpáti Andrea2016-05-25 10:30:00IKT-val támogatott módszerek hatékonysága felnőttek nyelvoktatásában2016-06-02
Nyitrai ÁgnesNagy József2010-11-16 13:00:00Az összefüggés-kezelés fejlődésének kritériumorientált segítése mesékkel 4-8 éves gyermekek körében2010-12-16
Pethő VillőPukánszky Béla2011-12-08 11:00:00Kodály Zoltán és követői zenepedagógiájának életreform elemei2012-01-13
Berki Tamás LászlóPikó Bettina2020-05-25 08:30:00A sport-elköteleződés modell összefüggéseinek vizsgálata serdülő sportolók körében2020-06-29
Zewude Girum TarekeHercz Mária2023-03-06 10:00:00Psychological Capital and Teacher Well-Being: The Mediation Role of Coping with Stress and Work Task Motivation2023-04-06
Balogh VirágNémeth Dezső2017-03-24 11:00:00Kognitív funkciók autizmusban2017-06-08
Dohány GabriellaCsíkos Csaba2013-11-11 12:30:00A zenei műveltség és az ének-zene tanulásával kapcsolatos háttérváltozók összefüggéseinek empirikus vizsgálata a középiskolás tanulók körében2013-12-12
Gál-Szabó Zsófia GabriellaKorom Erzsébet2020-11-26 10:00:00Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében2020-12-17
Milivojevic-Beszédes ViktóriaFarkas Éva2023-11-20 14:30:00A felnőttnevelés professzionalizációja Szerbiában – A felnőttek általános iskoláiban és az államilag elismert nem formális felnőttnevelési intézményekben dolgozó szakemberek munkaerő-piaci helyzete és professzionalizációja2023-12-14
Biró IldikóKárpáti Andrea2024-03-01 15:00:00A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon2024-04-04
Dombi EdinaOrosz Gábor2018-05-28 13:30:00Az időperspektíva hazai mérése, személyiségvonásokkal való összefüggéseinek vizsgálata és egy új jövőorientációs mérőeszköz kidolgozása2018-06-07
Bacsa ÉvaCsíkos Csaba2014-11-18 13:00:00Az egyéni különbségek szerepe a hallás utáni szövegértés fejlődésében a korai nyelvtanulás időszakában2014-12-11
Dudok FanniVidákovich Tibor2021-11-11 10:00:00A kelet-közép európai térség néhány oktatási rendszerének összehasonlító vizsgálata - a matematikaoktatás területén2021-12-17
Oo Tun ZavHabók Anita2022-05-10 09:00:00Reflective Teaching Model for Reading Comprehension2022-05-26
Gál ZitaNémeth Dezső2016-04-27 11:00:00A tudatelmélet életkori különbségei, kapcsolata a munkamemória kapacitással és a társas pozícióval2016-06-02
Habók AnitaCsapó Benő2009-06-22 10:00:00A fogalmi térképek alkalmazása az értelemgazdag tanulás elősegítésére2009-12-17
Fűz NóraKorom Erzsébet2018-11-23 14:00:00Az iskolán kívüli tanulás gyakorlatának, megítélésének és hatásának vizsgálata általános iskolás tanulók, pedagógusok és intézményvezetők körében2018-12-13
Gévayné Janurik MártaJózsa Krisztián2010-11-23 10:00:00A zenei hallási képességek fejlődése és összefüggése néhány alapkészséggel 4–8 éves kor között2010-12-16
Nagy GyulaMolnár Gyöngyvér2019-10-10 11:00:00A Magyar Pedagógiai folyóirat tudománymetriai és tartalmi elemzése2019-12-12
Mihálka MáriaPikó Bettina2022-09-20 15:30:00A kiégés és a munka-család interferencia jellemzőinek és összefüggéseinek vizsgálata pedagógusok körében2022-10-14
Thékes IstvánNikolov Marianne2016-11-23 11:00:00Assessing Young Hungarian EFL Learners’ Vocabulary and Learning Strategies2016-12-08
Fejes József BalázsJózsa Krisztián2012-11-20 14:00:00A célorientációk és az osztálytermi környezet összefüggése matematika tantárgyhoz kötődően 5-8. évfolyamon2012-12-13
Sukhbaatar BatdulamTarkó Klára2020-06-15 15:00:00Contexts of School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: an Ecological Model2020-06-29
Soeharto SoehartoCsapó Benő2023-08-30 15:00:00Assessing Students’ Science Misconceptions and Inductive Reasoning: Cross-Sectional Studies in Indonesian Context2023-10-12
Liu YongPásztor Attila2024-01-12 09:30:00The Assessment, Moderated Mediating Effects, and Influencing Factors of Critical Thinking Disposition in Chinese Undergraduate Students2024-04-04
Rokszin AdriennCsifcsák Gábor2017-11-23 11:00:00A vizuális kategorizáció idegrendszeri hátterének vizsgálata 7-15 éves tipikus fejlődésű gyermekek, felnőttek, illetve fejlődési diszlexiások körében2017-12-07
Borkovits MargitBarabás Katalin2014-05-23 13:00:00Szociálisan hátrányos helyzetű tanulók mozgásprogramja táplálkozási szokásuk és a testnevelésben mutatott teljesítményük alapján2014-06-05
Karimova KonulCsapó Benő2021-06-22 14:00:00The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan2021-10-15
Pintér Tünde KornéliaCsíkos Csaba2021-11-24 10:00:00Az iskolai és iskolán kívüli zenei nevelés egyéni, családi és társadalmi megítélése általános iskolás és gimnáziumi tanulók, szülők és tanárok körében2021-12-17
Mamad AbderrahimVígh Tibor2024-06-19 10:00:00Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback
B. Németh MáriaCsapó Benő2009-05-14 10:00:00Természettudományos tudás alkalmazása: hétköznapi jelenségek értelmezésének vizsgálata 1995 és 2006 között2009-06-04
Kong YunjunMolnár Edit Katalin2018-11-20 13:30:00TEFL Trainees' and Teachers' Knowledge of Writing: A Case of China2018-12-13
Magyar AndreaMolnár Gyöngyvér2015-05-19 13:00:00Számítógép alapú adaptív és lineáris tesztek összehasonlító hatékonyságvizsgálata2015-05-28
Dancs KatinkaVidákovich Tibor2018-11-28 14:00:00Általános iskolások nemzeti identitásának vizsgálata2018-12-13
Alshammari Abdullah SaberPikó Bettina2022-05-18 10:00:00Risk and protective factors approach to middle and high school students’ health behavior in Jordan2022-05-26
Molnár PálKárpáti Andrea2016-05-23 10:00:00Hálózatos technológiával segített kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben2016-06-02
Kasik LászlóZsolnai Anikó2010-11-16 10:00:00A szociálisérdek-érvényesítő, az érzelmi és a szociálisprobléma-megoldó képességek vizsgálata 4–18 évesek körében2010-12-16
Erdei IldikóVajda Zsuzsanna2011-05-18 14:00:00Többnyelvű környezetben élő gyerekek nyelvi szocializációja2011-06-09
Phongphanit ThongsayFarkas Éva2019-11-26 11:00:00Instructional management and stress factors affecting teacher trainers as perceived by the educational leaders of Laos2019-12-12
Majkić MajaKorom Erzsébet2022-11-30 10:00:00Történelemre vonatkozó episztemológiai nézetek kontextussal összefüggő jellemzőinek vizsgálata 11. és 12. évfolyamon2022-12-16
Szabó AttilaBarabás Katalin2017-03-16 10:00:00Egészségfejlesztés és versenyzők felkészítése pozitív pszichológia alkalmazásával2017-06-08
Herzog CsillaCsíkos Csaba2013-04-18 11:30:00A médiaműveltség és a médiahasználat vizsgálata 14–18 éves tanulók körében2013-06-13
Kis NoémiJózsa Krisztián2020-11-25 14:00:00Néhány családi változó összefüggése az elsajátítási motivációval és a tanulás sikerességével óvodás és iskolás korban2020-12-17
Aburezeq Khalil AbdullahKasik László2023-11-09 14:30:00Relationship among Social Problem-Solving, Negative Problem Orientation, Major Negative Interpersonal Events, and Psychological Well-Being: A Comparative Study between Hungarian And Palestinian Adolescents2023-12-14
Rodrigues de Oliveira OlneyKiss Enikő2024-02-08 10:00:00Education: The Missing Link of Life Coherence2024-04-04
Hódi ÁgnesNikolov Marianne2018-05-28 10:30:00Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non - cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text fo rmats in grade 22018-06-07
Tóth EditCsapó Benő2014-11-18 10:00:00Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról2014-12-11
Szabó KatalinPikó Bettina2021-11-04 12:30:00Az étkezési magatartás vizsgálata serdülők körében az étkezési motivációk, a kockázatészlelés és különböző pszichológiai változók tükrében2021-12-17
Vo De VanCsapó Benő2022-04-20 14:00:00Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context2022-05-26
Pinczés TamásPikó Bettina2015-12-14 14:00:00Sportoló serdülők egészségmagatartás-vizsgálata pedagógiai és pszichológiai szempontok alapján2016-04-07
Nagy KrisztinaD. Molnár Éva2022-04-07 14:00:00Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében2022-05-26
Fehér PéterKárpáti Andrea2009-05-06 13:00:00Internet és számítógéppel segített tanulás a kistelepülések iskoláiban2009-06-04
Zentai GabriellaJózsa Krisztián2018-11-23 11:00:00A rendszerező képesség fejlődése és fejlesztése 4-10 éves korban2018-12-13
Dorner HelgaKárpáti Andrea2010-11-11 14:00:00Online Instructor Roles and Effects of Online Mentoring in CSCL Environments in Communities of Pre- and In-service Teach2010-12-16
Amukune StephenJózsa Krisztián2022-08-29 14:00:00Mastery Motivation and Executive Functions as School Readiness Factors: Enhancement of School Readiness in Kenya2022-10-14
Barkow IngoCsapó Benő2016-11-21 10:00:00The challenges of metadata management in computer-based surveys and assessments2016-12-08
Szenczi BeátaJózsa Krisztián2012-05-24 10:00:00Az olvasási motiváció vizsgálata 8-14 éves tanulók körében2012-06-07
Ragchaa JargaltuyaCsapó Benő2020-06-15 10:00:00Teaching, Learning and Assessing Students’ English Language Receptive Skills in Mongolia2020-06-29
Volentér-Kis OrsolyaSteklács János2023-05-17 13:30:00A felnőttkori afáziához társuló szerzett olvasászavarok diagnosztikája, Felnőtt Olvasásteszt kidolgozása és alkalmazása a klinikumban2023-06-08
Kékes-Szabó MariettaSzokolszky Ágnes2017-11-20 11:00:00Észlelési és tárgyhasználati sajátosságok autizmusban, a tipikus fejlődéssel összevetve2017-12-07
Molitorisz AnikóCsíkos Csaba2013-11-22 10:00:00Az olvasási stratégiákról alkotott tanulói meggyőződések vizsgálata 12–18 éves korban2013-12-12
Kiss HedvigPikó Bettina2021-06-17 10:00:00A problémás internet-, okostelefon- és közösségimédia-használat jellegzetességei, protektív és rizikótényezői fiatalok körében2021-10-15
Sipos ZsókaSteklács János2023-11-21 14:30:00Negyedik évfolyamos tanulók olvasástechnikai sajátosságai és azok pedagógiai relevanciája2023-12-14
Hidayatullah AchmadCsíkos Csaba2024-05-30 14:30:00Students’ Mathematics-Related Beliefs and Academic Performance: Cross-Sectional Studies in Indonesia
Hercz MáriaCsapó Benő2007-11-19 09:00:00A pedagógusok gondolkodása a gyermekek kognitív fejlődéséről és fejlesztéséről2007-12-13
Rausch AttilaCsapó Benő2018-05-30 10:00:00Korai numerikus készségek online mérése2018-06-07
Mikulán RitaPikó Bettina2015-05-20 11:00:00Serdülőkorú versenysportolók egészségének és egészségmagatartásának vizsgálata2015-05-28
Wafubwa Ruth NanjekhoCsíkos Csaba2022-05-16 11:00:00Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya2022-05-26
Hülber LászlóMolnár Gyöngyvér2016-05-13 10:00:00Áttérés a technológia alapú mérés-értékelésre: papír és számítógép alapú matematika tesztelés összehasonlító vizsgálata 1-6. évfolyamon2016-06-02

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )