name of doctoral candidate | thesis supervisor | co-supervisor | date of defense | title of thesis | date of decision of DS |
---|
|
|
|
|
|
|
Lilla Fodor-Bónus | Lászlóné Nagy | | 2024-05-03 14:30:00 | Kutatási készségek fejlesztése játékos kutatásalapú tanulással biológia tantárgyi tartalmon, 8. évfolyamon | 2024-05-30 |
Olney Rodrigues de Oliveira | Enikő Kiss | | 2024-02-08 10:00:00 | Education: The Missing Link of Life Coherence | 2024-04-04 |
Ildikó Biró | Andrea Kárpáti | | 2024-03-01 15:00:00 | A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon | 2024-04-04 |
Yong Liu | Attila Pásztor | | 2024-01-12 09:30:00 | The Assessment, Moderated Mediating Effects, and Influencing Factors of Critical Thinking Disposition in Chinese Undergraduate Students | 2024-04-04 |
Saif Husam Mohammed | László Kinyó | | 2024-01-23 14:30:00 | E-learning usage from a social constructivist learning approach: perspectives of Iraqi Kurdistan students in social studies classrooms | 2024-04-04 |
Zoltán Nagy-Szabó | Éva D. Molnár | | 2024-01-26 14:30:00 | A perfekcionizmus háttere és vetületei az iskolában | 2024-04-04 |
Viktória Milivojevic-Beszédes | Éva Farkas | | 2023-11-20 14:30:00 | A felnőttnevelés professzionalizációja Szerbiában – A felnőttek általános iskoláiban és az államilag elismert nem formális felnőttnevelési intézményekben dolgozó szakemberek munkaerő-piaci helyzete és professzionalizációja | 2023-12-14 |
Gábor Orosz | Erzsébet Korom | | 2023-11-21 09:30:00 | Kutatási készségek fejlesztése a kémiaórán: egy 10. évfolyamon végzett kísérlet tapasztalatai | 2023-12-14 |
Zsóka Sipos | János Steklács | | 2023-11-21 14:30:00 | Negyedik évfolyamos tanulók olvasástechnikai sajátosságai és azok pedagógiai relevanciája | 2023-12-14 |
Nang Kham Thi | Marianne Nikolov | | 2023-10-16 09:30:00 | The role of feedback in the processes and outcomes of academic writing in English as a foreign language at intermediate and advanced levels | 2023-12-14 |
Gergő Mucsi | Márta Janurik | | 2023-11-08 08:30:00 | A ritmikai készségek fejlődése és fejlesztése az ének-zene órákon 6–8 éves tanulók körében | 2023-12-14 |
Khalil Abdullah Aburezeq | László Kasik | | 2023-11-09 14:30:00 | Relationship among Social Problem-Solving, Negative Problem Orientation, Major Negative Interpersonal Events, and Psychological Well-Being: A Comparative Study between Hungarian And Palestinian Adolescents | 2023-12-14 |
Soeharto Soeharto | Benő Csapó | | 2023-08-30 15:00:00 | Assessing Students’ Science Misconceptions and Inductive Reasoning: Cross-Sectional Studies in Indonesian Context | 2023-10-12 |
Orsolya Volentér-Kis | János Steklács | | 2023-05-17 13:30:00 | A felnőttkori afáziához társuló szerzett olvasászavarok diagnosztikája, Felnőtt Olvasásteszt kidolgozása és alkalmazása a klinikumban | 2023-06-08 |
Girum Tareke Zewude | Mária Hercz | | 2023-03-06 10:00:00 | Psychological Capital and Teacher Well-Being: The Mediation Role of Coping with Stress and Work Task Motivation | 2023-04-06 |
Dóra Juhász | Dezső Németh | | 2023-03-14 10:00:00 | A tanulási és emlékezeti folyamatok életkori változásai | 2023-04-06 |
Rózsa Gráf | Ágnes Szokolszky | | 2022-10-19 14:30:00 | A koraszülöttség mint az iskolai teljesítményzavarok rizikótényezője | 2022-12-16 |
Saleh Ahmad Alrababah | Gyöngyvér Molnár | | 2022-11-29 14:00:00 | Measuring Complex Problem Solving in Jordanian Higher Education: Feasibility, Construct Validity and Logfile-Based Behavioural Pattern Analyses | 2022-12-16 |
Maja Majkić | Erzsébet Korom | | 2022-11-30 10:00:00 | Történelemre vonatkozó episztemológiai nézetek kontextussal összefüggő jellemzőinek vizsgálata 11. és 12. évfolyamon | 2022-12-16 |
Bianka Dobos | Bettina Pikó | | 2022-06-21 11:30:00 | A perfekcionizmus személyiségjellemzőkkel való összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőttek körében | 2022-10-14 |
Stephen Amukune | Krisztián Józsa | | 2022-08-29 14:00:00 | Mastery Motivation and Executive Functions as School Readiness Factors: Enhancement of School Readiness in Kenya | 2022-10-14 |
Son Van Nguyen | Anita Habók | | 2022-06-24 09:00:00 | Learner Autonomy in English Language Learning and Factors Influencing Learner Autonomy in the Context of Vietnam: Non-English-Major Students’ Perceptions | 2022-10-14 |
Mária Mihálka | Bettina Pikó | | 2022-09-20 15:30:00 | A kiégés és a munka-család interferencia jellemzőinek és összefüggéseinek vizsgálata pedagógusok körében | 2022-10-14 |
De Van Vo | Benő Csapó | | 2022-04-20 14:00:00 | Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context | 2022-05-26 |
Tun Zav Oo | Anita Habók | | 2022-05-10 09:00:00 | Reflective Teaching Model for Reading Comprehension | 2022-05-26 |
Aigul Akhmetova | Benő Csapó | | 2022-05-16 14:00:00 | Assessing 6th and 8th Grades Students’ Reading Skills and Literacy in Kazakh, Russian, and English Languages in Kazakhstan | 2022-05-26 |
Ruth Nanjekho Wafubwa | Csaba Csíkos | | 2022-05-16 11:00:00 | Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya | 2022-05-26 |
Abdullah Saber Alshammari | Bettina Pikó | | 2022-05-18 10:00:00 | Risk and protective factors approach to middle and high school students’ health behavior in Jordan | 2022-05-26 |
Krisztina Nagy | Éva D. Molnár | | 2022-04-07 14:00:00 | Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében | 2022-05-26 |
Norbert Szabó | Krisztián Józsa | | 2022-03-18 08:00:00 | Zenei fejlesztés első osztályosok körében digitális eszközök használatával az ének-zene órán | 2022-04-14 |
Katalin Szabó | Bettina Pikó | | 2021-11-04 12:30:00 | Az étkezési magatartás vizsgálata serdülők körében az étkezési motivációk, a kockázatészlelés és különböző pszichológiai változók tükrében | 2021-12-17 |
Fanni Dudok | Tibor Vidákovich | | 2021-11-11 10:00:00 | A kelet-közép európai térség néhány oktatási rendszerének összehasonlító vizsgálata - a matematikaoktatás területén | 2021-12-17 |
Dóra Fanni Szabó | Benő Csapó | | 2021-11-15 14:30:00 | Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében | 2021-12-17 |
Szilvia Tánczikné Varga | János Steklács | Attila Pásztor | 2021-11-25 14:30:00 | Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-4 | 2021-12-17 |
Tünde Kornélia Pintér | Csaba Csíkos | | 2021-11-24 10:00:00 | Az iskolai és iskolán kívüli zenei nevelés egyéni, családi és társadalmi megítélése általános iskolás és gimnáziumi tanulók, szülők és tanárok körében | 2021-12-17 |
Erika Vígh-Kiss | Csaba Csíkos | | 2021-11-26 11:00:00 | A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében | 2021-12-17 |
Noémi Huszka | László Kinyó | | 2021-10-18 11:00:00 | A tanuló-tanító közötti kapcsolat a pedagógusok szemszögéből: a Student-Teacher Relationship Scale kérdőív alkalmazása és a tanítói vélemények összefüggése a diákok válaszaival | 2021-12-17 |
Nikolett Flick-Takács | Mária Hercz | | 2021-10-28 11:00:00 | Az egész életen át tartó tanulás óvodás-, és kisiskoláskori megalapozásának vizsgálata | 2021-12-17 |
Konul Karimova | Benő Csapó | | 2021-06-22 14:00:00 | The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan | 2021-10-15 |
Hedvig Kiss | Bettina Pikó | | 2021-06-17 10:00:00 | A problémás internet-, okostelefon- és közösségimédia-használat jellegzetességei, protektív és rizikótényezői fiatalok körében | 2021-10-15 |
Anett Jolán Kovács | Éva Farkas | | 2021-05-12 10:00:00 | A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validálása a magyar felsőoktatásban | 2021-06-03 |
Mojahed Mousa | Gyöngyvér Molnár | | 2020-11-25 10:00:00 | Computer-Based Assessment and Enhancement of Inductive Reasoning Skills: A Case Study of the Education System Development in Palestine | 2020-12-17 |
Noémi Kis | Krisztián Józsa | | 2020-11-25 14:00:00 | Néhány családi változó összefüggése az elsajátítási motivációval és a tanulás sikerességével óvodás és iskolás korban | 2020-12-17 |
Zsófia Gabriella Gál-Szabó | Erzsébet Korom | | 2020-11-26 10:00:00 | Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében | 2020-12-17 |
Simson Shaakumeni | Benő Csapó | | 2020-07-15 10:30:00 | Development, Adaptation and Validation of Instruments for Assessing Namibian Students’ Beliefs about Nature of Science | 2020-09-14 |
Jargaltuya Ragchaa | Benő Csapó | | 2020-06-15 10:00:00 | Teaching, Learning and Assessing Students’ English Language Receptive Skills in Mongolia | 2020-06-29 |
Batdulam Sukhbaatar | Klára Tarkó | | 2020-06-15 15:00:00 | Contexts of School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: an Ecological Model | 2020-06-29 |
Tamás László Berki | Bettina Pikó | | 2020-05-25 08:30:00 | A sport-elköteleződés modell összefüggéseinek vizsgálata serdülő sportolók körében | 2020-06-29 |
Alisa Tóth | Gyöngyvér Molnár | Andrea Kárpáti | 2020-05-26 14:00:00 | A színpercepció és színértelmezés online értékelési módszerei és vizsgálati eredményei 6-13 éves korban | 2020-06-29 |
Gyula Nagy | Gyöngyvér Molnár | | 2019-10-10 11:00:00 | A Magyar Pedagógiai folyóirat tudománymetriai és tartalmi elemzése | 2019-12-12 |
Szilvia Hegedűs | Anikó Zsolnai | Alice Dombi | 2019-11-26 14:00:00 | A proszociális viselkedések egyes altípusainak vizsgálata és fejlesztése intézményes környezetben kiscsoportosok körében | 2019-12-12 |
Hao Wu | Gyöngyvér Molnár | | 2019-11-25 11:00:00 | Identifying the Influencing Factors of Problem Solving: A Cross-National Study | 2019-12-12 |
Thongsay Phongphanit | Éva Farkas | | 2019-11-26 11:00:00 | Instructional management and stress factors affecting teacher trainers as perceived by the educational leaders of Laos | 2019-12-12 |
Tamás Altorjay | Csaba Csíkos | Károly Osvay | 2019-05-31 10:00:00 | Klasszikus énekesi hangképzés empirikus kutatása, az orr és melléküregei bekapcsolhatóságának vizsgálatára | 2019-10-10 |
Tünde Simon | Andrea Kárpáti | | 2018-11-27 13:30:00 | A vizuális kommunikáció képesség diagnosztikus mérés 4-6. évfolyamban | 2018-12-13 |
Yunjun Kong | Edit Katalin Molnár | | 2018-11-20 13:30:00 | TEFL Trainees' and Teachers' Knowledge of Writing: A Case of China | 2018-12-13 |
Ágota Tongori | Gyöngyvér Molnár | | 2018-11-21 12:00:00 | Measuring ICT literacy among grade 5-11 students: Confidence in accessing information | 2018-12-13 |
Anita Pásztor-Kovács | Gyöngyvér Molnár | | 2018-11-22 11:00:00 | A kollaboratív problémamegoldó képesség vizsgálata | 2018-12-13 |
Gabriella Zentai | Krisztián Józsa | | 2018-11-23 11:00:00 | A rendszerező képesség fejlődése és fejlesztése 4-10 éves korban | 2018-12-13 |
Nóra Fűz | Erzsébet Korom | | 2018-11-23 14:00:00 | Az iskolán kívüli tanulás gyakorlatának, megítélésének és hatásának vizsgálata általános iskolás tanulók, pedagógusok és intézményvezetők körében | 2018-12-13 |
Renáta Kiss | Benő Csapó | | 2018-11-26 15:00:00 | A fonológiai tudatosság technológiai alapú mérése 5-8 éves gyermekek körében | 2018-12-13 |
Linus Kambeyo | Benő Csapó | | 2018-11-27 14:00:00 | Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills | 2018-12-13 |
Katinka Dancs | Tibor Vidákovich | | 2018-11-28 14:00:00 | Általános iskolások nemzeti identitásának vizsgálata | 2018-12-13 |
Magdolna Szabadi | Anikó Zsolnai | | 2018-11-26 13:00:00 | A szociális kompetencia érzelmi elemeinek fejlesztése zeneterápiás eszközökkel tanító és tanár szakos hallgatók körében | 2018-12-13 |
Dóra Prievara | Bettina Pikó | | 2018-05-23 14:00:00 | A problémás internethasználat pszichoszociális háttértényezői és prevenciós lehetőségei | 2018-06-07 |
Ágnes Hódi | Marianne Nikolov | | 2018-05-28 10:30:00 | Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non - cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text fo rmats in grade 2 | 2018-06-07 |
Edina Dombi | Gábor Orosz | | 2018-05-28 13:30:00 | Az időperspektíva hazai mérése, személyiségvonásokkal való összefüggéseinek vizsgálata és egy új jövőorientációs mérőeszköz kidolgozása | 2018-06-07 |
Enikő Bús | Erzsébet Korom | | 2018-05-29 10:00:00 | Tanárjelöltek szakmai énképének fejlesztése aktív tanulásra épülő kurzuson keresztül | 2018-06-07 |
Attila Rausch | Benő Csapó | | 2018-05-30 10:00:00 | Korai numerikus készségek online mérése | 2018-06-07 |
Iván Devosa | Katalin Barabás | | 2018-05-17 11:00:00 | A kortárssegítés hatékonyságának vizsgálata a reproduktív egészségfejlesztő munkában, és az eredmények alapján kialakított Ariadné Többgenerációs Egészségfejlesztő program ismertetése | 2018-06-07 |
Lenke Major | Katalin Papp | | 2017-11-21 11:00:00 | Egy környezeti nevelési program beillesztésének kísérlete a szerbiai alsó tagozatos oktatásba, tanítóképzős hallgatók bevonásával | 2017-12-07 |
Marietta Kékes-Szabó | Ágnes Szokolszky | | 2017-11-20 11:00:00 | Észlelési és tárgyhasználati sajátosságok autizmusban, a tipikus fejlődéssel összevetve | 2017-12-07 |
Adrienn Rokszin | Gábor Csifcsák | | 2017-11-23 11:00:00 | A vizuális kategorizáció idegrendszeri hátterének vizsgálata 7-15 éves tipikus fejlődésű gyermekek, felnőttek, illetve fejlődési diszlexiások körében | 2017-12-07 |
Attila Szabó | Katalin Barabás | | 2017-03-16 10:00:00 | Egészségfejlesztés és versenyzők felkészítése pozitív pszichológia alkalmazásával | 2017-06-08 |
Virág Balogh | Dezső Németh | | 2017-03-24 11:00:00 | Kognitív funkciók autizmusban | 2017-06-08 |
Zsuzsanna Buzás | Ferenc Kerek | | 2017-03-02 10:00:00 | Testing the music reading skills of 10- to 14-year-old students | 2017-04-06 |
Ingo Barkow | Benő Csapó | | 2016-11-21 10:00:00 | The challenges of metadata management in computer-based surveys and assessments | 2016-12-08 |
István Thékes | Marianne Nikolov | | 2016-11-23 11:00:00 | Assessing Young Hungarian EFL Learners’ Vocabulary and Learning Strategies | 2016-12-08 |
Attila Pásztor | Benő Csapó | | 2016-11-21 15:30:00 | Az induktív gondolkodás technológia alapú mérése és fejlesztése | 2016-12-08 |
Kata Asztalos | Benő Csapó | | 2016-06-28 11:00:00 | A zenei észlelési képesség szerkezete és fejlődése 5-17 éves korban - online diagnosztikus mérések óvodai és iskolai környezetben | 2016-10-20 |
Katalin Szili | Gyöngyvér Molnár | | 2016-05-19 10:00:00 | A fonológiai tudatosság és a mentális lexikon fejlettségének mérését lehetővé tévő online tesztrendszerek kidolgozása és működésének hatákonyságvizsgálata | 2016-06-02 |
László Hülber | Gyöngyvér Molnár | | 2016-05-13 10:00:00 | Áttérés a technológia alapú mérés-értékelésre: papír és számítógép alapú matematika tesztelés összehasonlító vizsgálata 1-6. évfolyamon | 2016-06-02 |
Pál Molnár | Andrea Kárpáti | | 2016-05-23 10:00:00 | Hálózatos technológiával segített kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben | 2016-06-02 |
András Kétyi | Andrea Kárpáti | | 2016-05-25 10:30:00 | IKT-val támogatott módszerek hatékonysága felnőttek nyelvoktatásában | 2016-06-02 |
Zita Gál | Dezső Németh | | 2016-04-27 11:00:00 | A tudatelmélet életkori különbségei, kapcsolata a munkamemória kapacitással és a társas pozícióval | 2016-06-02 |
Tamás Pinczés | Bettina Pikó | | 2015-12-14 14:00:00 | Sportoló serdülők egészségmagatartás-vizsgálata pedagógiai és pszichológiai szempontok alapján | 2016-04-07 |
Péter Hídvégi | Katalin Barabás | | 2015-11-23 13:00:00 | Munkahelyi egészségfejlesztés lehetősége a Vám- és Pénzügyőrség személyi állományának és a rendészeti szakközépiskolák oktatóinak empirikus vizsgálata alapján | 2015-12-10 |
Krisztina Tóth | Gyöngyvér Molnár | | 2015-11-26 11:00:00 | Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és probléma-megoldás terén | 2015-12-10 |
Andrea Magyar | Gyöngyvér Molnár | | 2015-05-19 13:00:00 | Számítógép alapú adaptív és lineáris tesztek összehasonlító hatékonyságvizsgálata | 2015-05-28 |
Rita Mikulán | Bettina Pikó | | 2015-05-20 11:00:00 | Serdülőkorú versenysportolók egészségének és egészségmagatartásának vizsgálata | 2015-05-28 |
Edit Tóth | Benő Csapó | | 2014-11-18 10:00:00 | Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról | 2014-12-11 |
Éva Bacsa | Csaba Csíkos | | 2014-11-18 13:00:00 | Az egyéni különbségek szerepe a hallás utáni szövegértés fejlődésében a korai nyelvtanulás időszakában | 2014-12-11 |
Csaba Hamvai | Bettina Pikó | | 2014-11-24 09:00:00 | Általános és középiskolai tanulók jóllétének pozitív pszichológiai aspektusai | 2014-12-11 |
Krisztina Bohács | Katalin Radványi | | 2014-09-18 14:00:00 | A Feuerstein-i közvetített tanulási tapasztalat és az „Instrumental Enrichment“ klinikai alkalmazása | 2014-12-11 |
Margit Borkovits | Katalin Barabás | | 2014-05-23 13:00:00 | Szociálisan hátrányos helyzetű tanulók mozgásprogramja táplálkozási szokásuk és a testnevelésben mutatott teljesítményük alapján | 2014-06-05 |
Tímea Tánczos | Dezső Németh | | 2014-05-27 15:00:00 | A verbális fluencia és a munkamemória életkori változásai és szerepük az iskolai teljesítményben | 2014-06-05 |
Henriett Pintér | Tibor Vidákovich | | 2013-11-19 10:00:00 | A tudás szerveződésének vizsgálata fogalmazásban és grafikus ábrázolásban | 2013-12-12 |
Anikó Molitorisz | Csaba Csíkos | | 2013-11-22 10:00:00 | Az olvasási stratégiákról alkotott tanulói meggyőződések vizsgálata 12–18 éves korban | 2013-12-12 |
Gabriella Dohány | Csaba Csíkos | | 2013-11-11 12:30:00 | A zenei műveltség és az ének-zene tanulásával kapcsolatos háttérváltozók összefüggéseinek empirikus vizsgálata a középiskolás tanulók körében | 2013-12-12 |
Csilla Herzog | Csaba Csíkos | | 2013-04-18 11:30:00 | A médiaműveltség és a médiahasználat vizsgálata 14–18 éves tanulók körében | 2013-06-13 |