témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Kahán Zsuzsanna | A daganatok terápiaszenzitivitásának vizsgálata | 2024-12-31 | ONCO |
Vígh Éva | Az olasz reneszánsz és barokk irodalma és irodalomelmélete | 2025-03-31 | PE114 |
Vígh Éva | Itália művelődéstörténete a 16-17. században | 2025-03-31 | PE114 |
Alizadeh Hussain | Új generációs szekvenálás myeloproliferatív neplaziákban és krónikus limfocitás leukémiában | 2024-12-31 | BEL I |
Szabó Zsolt | A tüdő mikrocirkulációjának változásai mellkassebészeti műtétek során | 2024-12-31 | MODI |
Haracska Lajos | A humán bélflóra mikrobiális mintázata és a betegségek közötti összefüggések vizsgálata mikrobiomanalízissel | 2024-12-31 | HCEMM |
Pongor Lőrinc Sándor | Kissejtes tüdőrák fejlődésének genetikai és epigenetikai jellemzése | 2024-12-31 | HCEMM |
Pongor Lőrinc Sándor | Tumorok túlélés elemzése és alcsoportok azonosítása génkifejeződés és epigenetikai adatok felhasználásával | 2024-12-31 | HCEMM |
Tóth Kálmán Sisák Krisztián | A mozgásszervrendszer betegségeinek kísérletes és klinikai vizsgálata: arthrosis, nagyízületi endoprotetika, lábsebészet, biomechanika | 2024-12-31 | ORT |
Ruzsa Zoltán Tóth-Gayor Gábor | Refining techniques in complex cardiovascular interventions | 2024-12-31 | BELII |
Pintér Sándor | A vállöv és a felső végtag baleseti, helyreállító és rehabilitációs sebészete | 2024-12-31 | TRA |
Varga Endre | Műtéti tervezés a navigáció a traumatológiában | 2024-12-31 | TRA |
Varga Endre | Medence és acetabulum törések korszerű ellátása | 2024-12-31 | TRA |
Burián Katalin | Cytokinek és chemokinek szerepe Chlamydia okozta fertőzésekben | 2024-12-31 | OMMI |
Letoha Tamás | A syndecanok szerepe a kóros fehérjeaggregációban | 2024-12-31 | Pharm |
Csonka Ákos | Az atipusos femurtörések klinikai jellemzői | 2024-12-31 | TRAUM |
Csonka Ákos | Efflux pumpák gátlásának lehetőségei a daganatellenes kemoterápiában | 2024-12-31 | TRAUM |
Pintér Sándor Domján Andrea | Mozgásszervi prevenció és rehabilitáció | 2024-12-31 | TRAUM |
Varga Endre | Poszttraumás stresszállapot jellemzők és pszichológiai intervenciók lehetőségei a sebészeti betegellátásban | 2024-12-31 | TRAUM |
Füzi Izabella | Mozgókép az újmédiában | 2025-03-31 | 0144 |
Füzi Izabella | Narrativitás és intermedialitás | 2025-03-31 | 0144 |
Füzi Izabella | A korai mozi mint újmédia | 2025-03-31 | 0144 |
Milián Orsolya | Az ekphraszisz alakváltozatai | 2025-03-31 | 0144 |
Török Ervin | Intermediális narratológia | 2025-03-31 | 0144 |
Török Ervin | Magyar dokumentumfilm | 2025-03-31 | 0144 |
Sóki József | Anaerob pathogének antibiotikum rezisztencia mechanizmusainak vizsgálata molekuláris módszerekkel | 2024-12-31 | MIKRO |
Buzás Krisztina Harmati Mária | A tumoros mikrokörnyezet vezikuláris kommunikációjnak dinamikája | 2024-12-31 | Immun |
Julesz János | Környezetkárosító tényezők hatása az endokrin rendszerre | 2024-12-31 | ENDOC |
Bombitz Attila | Az osztrák irodalom elbeszélő irodalmának jeles képviselői a 20–21. században | 2025-03-31 | 2325 |
Pál Margit Széll Márta | Az amiotrófiás laterálszklerózis genetikai háttere | 2024-12-31 | Gen |
Csifcsák Gábor | A vizuális tárgyészlelés és kategorizációs folyamatok viselkedéses és elektrofiziológiai vizsgálata gyermek- és felnőttkorban | 2024-07-09 | NI |
Csíkos Csaba | A matematikai gondolkodás stratégiai elemeinek értékelése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Csíkos Csaba | A metakogníció jelenségvilága, metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés | 2024-07-09 | NI |
D. Molnár Éva | A tanulás hatékony és nem hatékony stratégiái | 2024-07-09 | NI |
D. Molnár Éva | Önszabályozás és gondoskodás etika | 2024-07-09 | NI |
Dombi Alice | Pedagóguskép a 19. században | 2024-07-09 | NI |
Dombi Judit | Második nyelvi pragmatika | 2024-07-09 | NI |
Dombi Alice | 19. századi ábécés- és olvasókönyvek vizsgálata tartalomelemzéssel | 2024-07-09 | NI |
Dombi Judit | Digitális kommunikációs technológiák hatása a nyelvtanulásra | 2024-07-09 | NI |
Dombi Alice | A szakmai professzió megjelenése: a pedagógiai kézikönyvek tanítóképe | 2024-07-09 | NI |
Dombi Judit | Tanórán kívüli angol nyelvi input szerep a nyelvtanulásban | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A felnőttoktatói professzió vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A felnőttképzés finanszírozási technikái | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A felnőttképzés társadalmi és gazdasági összefüggései | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények elismerése | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A tanulási eredmény alapú képzéstervezés és –fejlesztés lehetőségei a szakképzésben/felnőttképzésben/felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Fejes József Balázs | A méltányos oktatás rendszerszintű támogatása | 2024-07-09 | NI |
Fejes József Balázs | A tanulási motiváció és a környezeti tényezők összefüggése | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | A természettudományos világkép és az iskolai tantervek | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | A felsőoktatási diákrekrutáció kérdései | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | A tudáskoncepció és a műveltségfelfogás történeti változása | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | Az iskolai oktatás céljainak történeti változása | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | A tanulás tanulásának kutatása. A tanulással kapcsolatos nézetek. | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | A tanulási stratégiák és technikák hatása az értelemgazdag tanulásra. | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | Az önszabályozott nyelvtanulási stratégiák használatának vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | Az anyanyelvi és idegen nyelvi olvasási stratégiák vizsgálata. | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Pedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Entrepreneurial Education with Active Learning Strategy | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Supporting teachers and trainees | 2024-07-09 | NI |
Hódi Ágnes | Az olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Hódi Ágnes | Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Jámbori Szilvia | Énkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Janurik Márta | A zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban | 2024-07-09 | NI |
Józsa Krisztián | Az iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők | 2024-07-09 | NI |
Kálmán Anikó | New teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world. | 2024-07-09 | NI |
Kálmán Anikó | Paradigmaváltás a tanulás folyamatában | 2024-07-09 | NI |
Kapornai Krisztina | Rizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Esztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Vizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Pedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Az informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | A „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A személyközi problémák megoldásának elkerülése | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei képességek fejlődésének vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Az ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A digitális kotta mint digitális tananyag | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai | 2024-07-09 | NI |
Kiss Enikő | Életminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | A távoktatás infokommunikációs környezete | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | Digitális tananyagfejlesztés | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Krajcsi Attila | Numerikus megismerés | 2024-07-09 | NI |
Martos Tamás | Egészségcélok társas ökológiája fiatalkorban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Logfile analyses, learning analytics, educational data mining | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Assessment and development of thinking skills in technology-based environment | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Computer-based assessment | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Az írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Képességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben | 2024-07-09 | NI |